نامه‌ها و صدای شما

ضرورت تغییر و تحول اساسی در بیمه‌ها برای رشد اقتصادی
صنعت بیمه در کشور می‌تواند به عنوان یکی از عوامل سرآمد اقتصاد تلقی شود که برای دستیابی به چنین اهداف در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند دگرگونی و تحول اساسی در ساختار بیمه‌ها و بهره گیری از مدیران کارآمد، مدبر و توانمند می‌باشد. اغلب بیمه‌ها در کشور به علت ناکارآمدی و نداشتن مدیران کارآزموده دچار سردرگمی و رخوت شده‌اند که از وزارت اقتصاد و دارایی انتظار می‌رود در دولت دوازدهم با بازنگری دقیق و موشکافانه در کارنامه و عملکرد مدیران بیمه‌ها و سوابق فعالیت شان، قطار اقتصادی بیمه‌ها را به حرکت در آورند. همچنین از جذب نیروهای غیرکارآمد، قوم و خویشی و کم تجربه که موجب کندی و روند رو به کاهش درآمدهای اقتصادی بیمه‌ها شده به طور جدی اجتناب ورزیده و نظام بیمه‌های زیر پوشش بیمه مرکزی را برای بهبود و رشد نظام اقتصادی کشور از آن حالت خمود رهایی دهند!

 *یک پیشکسوت کشتی از تهران: باخت سنگین کشتی ایران در مسابقات جهانی فرانسه مردم ورزش دوست را متاثر و ناراحت کرد و بدتر از آن توجیحات و سخنان مجریان و مفسران رادیو و تلویزیون است که ظاهرا فکر می‌کنند مردم مسایل را نمی‌دانند و به علت‌ها واقف نیستند. مگر این یک موضوع سیاسی است که آن را به اصطلاح بپیچانند و آدرس غلط بدهند؟
*
عارفی از تهران: هر روز که می‌گذرد تعداد مگس‌های سفید و مزاحم بیشتر می‌شود. چرا برای ریشه کنی مگس‌های سفید، سمج و آلوده، چاره اساسی اتخاذ نمی‌شود؟
*
عبدالله از تهران: عده‌ای معتاد و بی‌خانمان شبها در خودروهای برقی بدون حفاظ که در میدان امام حسین(ع) پارک شده‌اند می‌خوابند. مسئول رسیدگی به معضلات اجتماعی این چنینی چه سازمان و ارگانی است؟
*
درخشانی از تهران: انتهای اتوبان همت شرق که به تازگی آسفالت شده فاقد خط کشی است و احتمال بروز حادثه را افزایش می‌دهد. تذکر بدهید تا رسیدگی شود.
*
همراه یک بیمار از تهران: کیسه «استرمی» برای بیماران مبتلا به سرطان «کولن» اجازه ورود به کشور را ندارد! مسئولان وزارت بهداشت مشخص کنند تکلیف این بیماران چیست و چه باید بکنند؟
*
خانم مژده از سنندج: برای ثبت نام سال جدید تحصیلی پسرم به هنرستان مربوطه رفتم که آنان هزینه بالایی را از من درخواست کردند و این در حالی است من سرپرست خانوار هستم و توان پرداخت این مبلغ را ندارم.