نامه‌ها وصدای شما

آقای رئیس جمهور! ما که جز تماس با خط ارتباطی روزنامه‌ها راهی برای ارتباط با شما نداریم. بنابراین نظرم را از این طریق به عنوان یک شهروند به اطلاعتان می‌رسانم.
آقای روحانی! رفع و جلوگیری از ارسال پارازیت که مضرات آن مورد تائید صاحب نظران است و هر روز زیادتر هم می‌شود، نیاز به سرمایه خارجی و سایر امکانات ندارد. لطفاً حداقل در این‌باره دستورات لازم را صادر کنید.
رحیمی – تهران
بیابان زدایی اولویت اصلی باشد
به دولتمردان محترم مخصوصاً وزارت جهادکشاورزی پیشنهاد می‌کنم برای جلوگیری از سیل‌های مهیبی که خسارت‌های جانی و مالی فراوانی به وجود می‌آورند در سراسر کشور اقدام به آبخیزداری کنند. سدهای کوتاه مدت در شمال کشور احداث کنند و جنگل‌های دست کاشت به وجود آورند. در اصل بیابان‌زدایی به عنوان یک اولویت باید در همه برنامه‌ها باشد.
یک شهروند تهرانی

*منصوری از تهران: از مسئولان شهرداری منطقه 13 تقاضا می‌شود بین ساعات 11 تا 15 بعدازظهر سری به خیابان پنجم نیروی هوایی بزنند. ما کسبه خیابان پنجم از دست بلندگوی وانت‌بارها به ستوه آمده‌ایم و نمی‌دانیم به کجا باید شکایت کنیم.
*
صلواتی از تهران: جهت خرید لوازم‌التحریر فرزندم به فروشگاه مرکزی هایپراستار مراجعه کردم وقتی کلاسوری را که تهیه کرده بودم و جهت پرداخت وجه آن به صندوق 42 مراجعه کردم با چند بار کنترل کردن قیمت، متوجه شد که "بارکد" ندارد و طبق اطلاعیه‌هایی که در فروشگاه نصب کرده بودند اجناس فاقد بارکد باید رایگان تحویل مشتری شود که اینگونه عمل نشد و صندوقدار در پاسخ گفت: به ما گفتند قبول نکنید!‌ چرا فروشگاهی با این بزرگی طبق گفته‌های خودش عمل نمی‌‌کند؟
*
رضایی از کرمانشاه: موادفروشان و اراذل و اوباش در خیابان لاله شمالی کرمانشاه امنیت این محله را از بین بردند و باعث سلب آسایش اهالی شده‌اند. لطفاً‌ به نیروی انتظامی اطلاع دهید تا رسیدگی کنند.