(تصاویر) پاتوق‌ معتادان و موادفروشان کرمانشاه

 تصاویر ضمیمه شده آنسوی  معادله دستگیری جوانانی است که بدن شان را خالی کوبی کرده اند . درحالی که شتر بابارش می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود . برای اینکه هرروز گزارش خبری ازکشفیات  چندتن مواد مخدر داده می شود که محورش  کلی  تبلیغات- خبری می شود .البته بدون آنکه ریشه یابی شود وگفته شود برای چه نتیجه مبارزه 39 ساله که ازاوایل انقلاب ازسوی آخوند خلخالی باقاچاقچیان مواد مخدرو معتادین شروع شد وتاحال ادامه داشته است نتیجه معکوس بوده است .زیرا هم آمار معتادان روبه ا فزایش بوده است .هم سن مصرف کنندگان موادمخدر تا10-12 سال کاهش یافته  است که شامل زن ومرد ودانشجوودانش آموزو کودکان می شود .
برای اینکه این سیاست برای حاکمان منافع اقتصادی- سیاسی و توجیه کننده نقض مستمرحقوق بشرد ارد . چون بهانه ای برای اعمال سیاست ضرب وشتم وسرکوب و بازداشت  و تحقیر ورعب ووحشت ا جتماعی می باشد .هم منبع درآمد مالی بیش از3 میلیارددلارسالانه برای مافیای موادمخدر پاسداران دارد
.هم قوه فاسد قضاییه از خانواده های شهروندان ایرانی طلبکاری می کند که مبارزه بافساد می کند .هم ازمجامع جهانی مدافع مبارزه باموادمخدر باج خواهی می شود که مبارزه با قاچاقچیان وموادمخدر می شود.
مهمتر اینکه افرادی که آلوده به اعتیاد می شوند .از حالت معترض اجتماعی ووضع موجود تبدیل به مرده متحرک و بهانه سرکوب اجتماعی می شوند .

برای اینکه دست نیروی انتظامی بازمی شود تازیرپوشش مبارزه باپدیده اعتیاد و چاشنی  قاچاقچیان مواد مخدر به آسانی  وبدون هزینه سیاست رعب ووحشت اعمال کند.چون جوانان ناراضی با همین بهانه یا خلافکار وشرور بطور گسترده دستگیر می شوند.
بازپرس شعبه سوم دادستانی استان کرمانشاه از پاکسازی و پلمب ۹۰ منزل مسسکونی آلوده به مواد مخدر در کرمانشاه، طی ۷ عملیات خبر داد. در جریان دومین پاکسازی غافلگیرانه توسط دادستانی کرمانشاه  که امروز دوشنبه در محله ملا حسینی جعفرآباد انجام شد، مردم ساکن در این محلات خواستار رسیدگی مراجع قضایی به مواد فروشان این محلات شدند. به گفته بازپرس شعبه سوم دادستانی استان کرمانشاه هر کدام از این توزیع‌کنندگان دارای چند منزل برای توزیع مواد مخدر هستند.