نامه‌ها و صدای شما

چرا روابط عمومی‌ها پاسخ نمی‌دهند؟
چرا روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها، شرکت‌های دولتی و سازمان‌ها جواب انتقادها، شکایت‌ها و پیشنهادهای مردم انعکاس یافته در ستون نامه‌های شما و یا صدای شما را نمی‌دهند؟ یا این پیام‌ها به سمع و نظر مسئولان نمی‌رسد یا آن‌ها قادر به پاسخگویی نیستند! اگر مردم به عنوان شهروند به حساب آیند و نه سیاهی‌لشکر، اعتبار دستگاه‌های اجرایی و قضایی با پاسخ دادن به آن‌ها بالا می‌رود.
عرفان - تهران
برخورد سلیقه‌ای برای اجرای قانون
در شرایطی که بیش از یکسال از تصوییب قانون "کاهش ساعات کار بانوان شاغل در شرایط خاص" در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و این قانون براساس نامه شماره 80480 مورخ 5 مهر 95 رئیس محترم جمهوری برای تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی جهت اجرا ابلاغ شده است. متاسفانه برخی از روسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر بنا به دلایل واهی و غیرقانونی پرسنل زن شاغل در واحد‌های تابعه خود را از بهره‌‌مندی از این قانون محروم ساخته و مانع ایجاد کرده‌اند که سبب نارضایتی عمومی بانوان شاغل شده است این در حالی است که پرسنل زن شاغل در برخی دیگر از دانشکده‌های این دانشگاه از امتیازات این قانون بهره‌مند شدند و از آن استفاده می‌کنند. از سرپرست محترم وزارت علوم و رئیس محترم دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقاضای رسیدگی عاجل داریم تا به یک بام و دو هوای غیرقانونی خاتمه دهند.
پرسنل زن شاغل در دانشگاه امیرکبیر تهران

 *رمضانی از تهران: میدان شوش و لب خط پاتوق معتادان و بیکاران شده است. به طوری که خانواده‌ها به ویژه دختران، زنان و کودکان برای تردد از این منطقه با ترس و دلهره رفت و آمد می‌کنند. آیا وقت آن نرسیده نیروی انتظامی به طور ضربتی این منطقه را پاکسازی کند؟
*
قاسمی از تهران: چرا مشترکان تلفن همراه هنگامی که شارژ خریداری می‌کنند، مبلغی به عنوان مالیات یا ارزش افزوده از آنان کسر می‌شود؟ چرا شرکت مخابرات به اینگونه مسائل رسیدگی نمی‌کند؟
*
یک شهروند تهرانی: از ساکنین سعادت آباد و مستاجر مسجدالرسول (ص) هستم. برای 98 مترمکعب آب مصرفی مبلغ 559700 تومان آب بها برایم آمده است! از سازمان آب سئوال شود با چه معیاری باید این میزان پول بدهم و آیا مسبب خیلی از مشکلات و گرانی‌ها، همین ارگانهای دولتی نیستند؟