سردار جزايري: سر و صداي دولت ترامپ براي بازديد از مراكز نظامي ايران از كمترين ارزشي برخوردار نيست

سردار جزايري: سر و صداي دولت ترامپ براي بازديد از مراكز نظامي ايران از كمترين ارزشي برخوردار نيست 13 شهریور - 96
دوران احمدی نژاد هم در دفاع ازانرژی هسته ای حق مسلم سپاه ست احمدی نژاددلقک مدعی بود که قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ورق پاره هایی بیش نیستند .درحالی که تحریم ها موجب بحرانی شدن اقتصادو تورم بیش از40% و شکست نامزدان اصول گرایان درنمایش انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 92 شد . اکنون پاسدار جزایری کپی ادعای مشابه احمدی نژاد درمورد ترامپ علیه برجام و بازدید ازمراکز نظامی را مطرح کرده و گفته که ازکم ترین ارزشی برخوردارنیست.

سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح گفت: سر و صداهاي دولت ترامپ در مورد کنترل و يا بازديد از مراکز نظامي جمهوري اسلامي ايران از کمترين ارزشي برخوردار نيست.
    سردار سيدمسعود جزايري سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در پاسخ به اظهارات مقامات آمريکايي مبني بر بازديد از مراکز نظامي جمهوري اسلامي ايران، با اشاره به اينکه اين گفته ها از يک طرف به لحاظ حقوقي و مفاد توافق نامه برجام و از طرف ديگر به لحاظ امنيت ملي کشور فاقد وجاهت است، گفت: جمهوري اسلامي ايران و نيروهاي مسلح در چارچوب تدابير و سياست ها و برنامه هاي از پيش تعيين شده اقدامات دفاعي خود را به پيش مي برند و در اين راه تحت تاثير تهديدات وجوسازي قرار نمي گيرد.

    وي در ادامه تاکيد کرد: کساني که از مکمل برجام حرف مي زنند بدانند مکمل برجام همانا اجراي تعهدات از سوي آمريکا و ساير کشورهاي مذاکره کننده است.

    جزايري همچنين اظهار داشت: اگر آمريکا فکر مي کند اين توافق برايش ارزش ندارد هر طور مي خواهد تصميم بگيرد. ليکن قطعا در مورد مسائل دفاعي جمهوري اسلامي ايران نمي تواند تصميم بگيرد و آمريکايي ها به خوبي به اين امر واقفند و سر و صداهاي دولت ترامپ در مورد کنترل و يا بازديد از مراکز نظامي جمهوري اسلامي ايران از کمترين ارزشي برخوردار نيست.

    به گزارش فارس، اين مقام مسئول در ستاد کل نيروهاي مسلح ضمن مطلوب ارزيابي کردن روند پيشرفت هاي نظامي و دفاعي کشورمان افزود: در حاليکه آمريکا بزرگترين زرادخانه اتمي و سلاح هاي کشتار جمعي و ممنوعه را در اختيار دارد و به طور مرتب بر حجم و تعداد آنها اضافه مي کند جمهوري اسلامي ايران به دليل احکام ديني در پي توليد سلاح اتمي نبوده است.