امام جمعه کرمان: دولتمردان به عبرت‌های مهم برجام توجه کنند

امام جمعه کرمان: دولتمردان به عبرت‌های مهم برجام توجه کنند13 اردیبهشت – 98
دررژیم ولایت فقیه چه تعداد سرخر همچون ولی فقیه وجوددارد؟ یااینکه تاچه موقع قراراست تکثیرشدن ولی فقیه ادامه داشته باشد؟
امام جمعه کرمان با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام گفت: یکی از عبرت‌های مهم خروج آمریکا از برجام این است که دشمن به ما رحم نمی‌کند و دولتمردان باید به این امر توجه کنند.
امام جمعه کرمان: دولتمردان به عبرت‌های مهم برجام توجه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به دو فساد در عمل و عقیده و ارتباط بین این دو گفت: برخی‌ها به دلیل بزرگ‌بینی و غرور دست به طغیان می‌زنند و افراد طغیان‌گر عمل خود را از اعمال همه بهتر می‌دانند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در قیامت مردم به یاد تلاش و کوشش خود می‌افتند، عنوان کرد: انسان تمام اعمال خود را در قیامت به یاد می‌آورد اما آنجا دیگر سودی ندارد و پشیمانی نیز فایده ندارد.
علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و فرهنگ‌سازی است، تصریح کرد: رمضان درخشان‌ترین ماه در سال و بهترین فرصت برای آغاز است که بر رعایت حرمت ماه مبارک و برنامه‌ریزی درست مسؤولان در این زمینه تأکید می‌شود.
امام جمعه کرمان با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: یکی از عبرت‌های مهم خروج آمریکا از برجام این است که دشمن به ما رحم نمی‌کند به ویژه دشمنی که مستکبر است.
وی عدم اعتماد به اروپا و آمریکا را درس مهم دیگری دانست که از خروج آمریکا از برجام باید گرفت  و افزود: دولتمردان باید به این امر توجه کنند و نباید حل مشکلات را به زلف برجام گره زد و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کرد.
علیدادی‌سلیمانی توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی با انسجام و وحدت را راه عبور از مشکلات اقتصادی و سختی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: خداوند از کسانی که روحیه انقلابی را ضعیف و دل به سندهایی که هیچ‌گونه سنخیتی با مبانی اسلامی ندارد، بسته‌اند، نمی‌گذرد.
وی خواستار توجه به فرهنگیان شد و بیان اینکه وظیفه آنها ترویج روحیه انقلابی است، بیان داشت: بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور در دستان کارگران زحمتکش است که نیازمند توجه ویژه هستند.