كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان  12 اردیبهشت-98
كيهان و خوانندگان
* تا كي قرار است هرج ومرج گرايي برخي از سلبريتي ها در كشورمان باعث حوادث دلخراش اجتماعي بشود؟ از قضيه سوءاستفاده از زلزله كرمانشاه تا ماجراي شهادت طلبه جوان همداني، ردپاي سلبريتي ها كاملا مشهود است اميدوارم قوه قضاييه به اين روند ناخوشايند اظهارنظرها و اقدامات مخرب پايان دهد.
2434?0919
* در چندسال اخير جاي متهم و شاكي عوض شده است سلبريتي هاي شهرت طلب و اخلاق ستيز و نيز اراذل و اوباش گويا هرغلطي بخواهند بكنند آزادند وكساني كه به عملكرد اينها و مجريان قانون كه وظيفه برخورد با اينها را دارند اعتراض مي كنند متهم مي شوند!
بيگ زاده
* به عنوان يك كارگر ساده از گلپايگان از توئيت هاي امثال افشار كه در تحريك يا توجيه عمل جنايتكارانه اراذل و اوباش موثر افتاد و به شهادت ناجوانمردانه يك روحاني مظلوم منجر شد به شدت ناراحت شدم. از دستگاه قضايي درخواست مي شود با اين سلبريتي هاي بي سواد به شدت برخورد كند و در صورت عدم توانايي، آنها را به ملت واگذار كند تا مردم به حساب شان برسند؟!
مخلصي از گلپايگان
* اين چه آزادي است كه يك فرد شرور در اينستاگرام شرور بودن خود را به رخ جامعه مي كشد و سرانجام دستش به ريختن خون يك فرد روحاني آلوده مي شود. مسئولين بايد پاسخگو باشند.
نادري
* سيب درجه يك از كشاورز كيلويي 1200 تومان خريداري مي شود ولي با قيمت 12 تا 15 هزار تومان به دست مصرف كننده مي رسد. چرا دولت اين وضع آشفته بازار را سروسامان نمي دهد؟
0049?0911
* خرما كه در داخل كشور است و ربطي به تحريم و... ندارد چرا از كشاورزان ارزان مي خرند و چندين برابر قيمت خريد به مصرف كننده مي فروشند؟ كي قرار است وجود نحس اين مفسدان براي هميشه از پيكره اقتصاد كشور كنده شود؟
8816?-021
* در سال هاي جنگ تحميلي شرايط به مراتب سخت تري را تحمل كرديم با اين حال شرمنده زن و بچه نشديم ولي در اين دولت به دليل بي عملي مسئولان نزد خانواده خجالت مي كشيم و هرروز و شب آب مي شويم.
1229?0912
* صاحبان تفكر انقلابي توانستند موجود زنده به فضا بفرستند و به موشك هاي نقطه زن دست پيدا كنند ولي تفكر ليبرالي دولت كه امروز حاكم شده از حل مشكل گراني گوشت و پياز عاجز است.
6041?0990
* قابل توجه امثال آقاي صادق خرازي! امروز كه بوي تعفن جنازه گنديده برجام مشام همه ايرانيان را آزار مي دهد اعلام مواضع نسبت به ناكارآمدي برجام يك طنز است. به آرشيو خاطرات خود مراجعه كنيد كه در قامت يك سياستمدار از برجام دفاع مي كرديد و منتقدين را بدون كوچك ترين توجه به استدلال هايشان به باد استهزاء مي گرفتيد!
دولابي
* دشمنان هر هجمه اي كه مي توانستند به مردم ايران آوردند و حتي اساسي ترين كالاها مثل دارو را بر مردم ايران تحريم كردند و به صراحت هدف از اين كار را به خيابان كشاندن مردم معترض عنوان داشتند اما پست تر از اين دشمنان، آن عده اي هستند كه در داخل براي تكميل شدن پازل دشمنان عليه اين مردم، منافع و امنيت ملي اقدام مي كنند. اصولا خسارتي را كه غربگرايان در قرن اخير بر اين كشور تحميل كرده اند دشمنان خارجي نمي توانستند وارد كنند.
3152?021
* كاش اين دولت موفقيت هايي مي داشت و مي توانستيم با تماس تلفني يا از هر طريق ممكن ديگر از دست اندركاران و مديران تقدير و تشكر كنيم. چه كنيم كه از هر دو محروميم.
4897?0914
* فقط ارتش و سپاه قادر به مقابله با مشكلات سيل و طوفان و زلزله هستند، مديرت بحران دولت كارآمد نيست. اين را حوادث ابتداي سال 98 كاملا براي همگان روشن كرد.
4326?0930
* از دستگاه قضايي درخواست مي شود به پرونده هاي سنگين مفاسد اقتصادي در اسرع وقت رسيدگي شود تا درس عبرتي براي ديگران باشد و اين زنجيره به هم پيوسته از هم بگسلد و هر روز در صفحه هاي حوادث مطبوعات با مفاسد اقتصادي جديد روبه رو نشويم.
 بليغيان و فرخي
* اميد است آقاي رئيس جمهور و ديگر روساي قوا در يك عمل انقلابي دستور دهند تمام اجناس دكوري و اضافي اطاق هاي مديران مثل فرش هاي نفيسي كه در اطاق هاي مبل دار پهن است و نمادي از اشرافي گري است به فروش رسانده و وجه آن را براي حل گوشه اي كوچك از مشكلات سيل زدگان هزينه كنند.
ابوالقاسمي
* وقتي رئيس جمهور با چتر و در زير كولر گازي براي كساني كه زير آفتاب ايستاده و در سيستان سخن مي راند چگونه مي توان توقع داشت كه مردم باور كنند  چنين كسي كه تحمل كم ترين ناملايمتي را ندارد مشكلاتشان را حل كند؟!
0700?0901
* يك فرد بازنشسته با يك و نيم و دو ميليون و كلي بدهي و بعضا اجاره نشيني در اين وانفساي مسكن چگونه قادر به تامين مايحتاج زندگي است. لطفا مسئولان همه چيز را به تحريم گره نزنند كه به اقرار خودشان 80 درصد اين نابساماني به  ناكارآمدي مديران دولتي برمي گردد! دولت اگر همانند قبل طي اين 6 سال به ساخت مسكن مهر و يا مسكن اجتماعي شعاري خودش عمل مي كرد اين اوضاع مسكن نبود كه از  متري 3 ميليون به بالاي 10 ميليون برسد!  از دستگاه قضايي در مورد كساني كه مسكن مهر را قوطي كبريت ناميدند و طي دوران مسئوليت خويش قدمي براي مسكن برنداشته و مسبب قيمت هاي سرسام آور امروز شدند درخواست برخورد داريم
مهدي و كرمي و طاهري
* از مديران راه و شهرسازي استان لرستان درخواست مي شود نسبت به تعريض پل دختر- آيسار و آزادراه خرم آباد به پل زال اهتمام ورزند و همچنين نسبت به ترميم و بازسازي راه هاي روستايي اقدام نمايند تا روستاييان با مشكل تردد مواجه نشوند.
0685?0916
* در شهرستان تنكابن مازندران مسئولان شهر 30 تا مغازه مرغ و ماهي فروشي را نمي توانند كنترل كنند. هر صاحب مغازه اي به سليقه خود قيمت گذاري مي كند. به نظر مي رسد بعضي از مسئولان نمي خواهند مشكلات كشور و مردم حل بشود.
7148...0911
* شوراي شهر تهران ميزان سهميه سالانه جانبازان براي تردد در محدوده طرح ترافيك اصلي را كاهش داده است؟ درخواست مي كنم پاسخ قانع كننده اي درباره علت اين كاهش بدهند.
سليماني- جانباز تهران
جوابيه شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران وحومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه،چهارشنبه مورخ 1398/2/4 صفحه 2 با مضمون: خرابي تعدادي از سرويس هاي بهداشتي ايستگاه متروي صادقيه، ضمن تشكر از اين مسافر محترم، به اطلاع مي رساند ايستگاه صادقيه در قسمت شرقي و غربي محوطه اتوبوسراني داراي دو سرويس بهداشتي عمومي بوده كه درمجموع در آن ها 21 چشمه بهداشتي سالم و فعال موجود است: سرويس مذكور در اختيار شهرداري بوده و تمامي امورات مربوط به نظافت و نگهداري آن ها تحت نظر پيمانكار شهرداري انجام مي شود.