کشف محموله 316 هزار نخی سیگار قاچاق در زنجان

کشف محموله 316 هزار نخی سیگار قاچاق در زنجان  13 خرداد-98
مثل همیشه چنانچه این قاچاقچی سیگار خودی بود محوله سثگار قاچاق وی کشف نمی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: محموله 316 هزار نخی سیگار قاچاق از یک واحد مسکونی در زنجان کشف و ضبط شد.
کشف محموله 316 هزار نخی سیگار قاچاق در زنجان
مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال تاکنون پرونده‌های متعددی رسیدگی کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه از بیشترین پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات زنجان مربوط به سیگار بوده است، تصریح کرد: اخیرا نیز محموله 316 هزار نخی سیگار قاچاق از یک واحد مسکونی در زنجان کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه این منزل مسکونی در واحد بالای یک فروشگاه قرار داشت، گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
ممیزی از معرفی یک متهم در این زمینه به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: پرونده در دست بررسی است و قاچاق بودن محموله محرز شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از کشف  دو محموله کالای قاچاق دیگر نیز در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: این دو محموله از دو دستگاه اتوبوس مسافربری شامل 2 هزار و 200 ثوب پوشاک و 150 عدد کارتن خالی گوشی تلفن همراه کشف و پرونده متهمین در حال رسیدگی است.
وی ارزش این محموله‌ها را بیش از 800 میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: برابر قانون احکام مقتضی، صادر و با قاچاقچیان بدون اغماض برخورد خواهد شد.