قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) عزمی جزم برای عمران و آبادانی کشور دارد

قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) عزمی جزم برای عمران و آبادانی کشور دارد 9 تیر – 98
 چون فلسفه وجودی ارگان فاشیستی پاسداران جنگ افروزی و عملیات تروریستی و سیاست  غارتگرانه و سرکوبگرانه است . بنابراین گاهی برای عادی سازی و آدرس غلط د ادن پیگیری  اهداف غارتگرانه کلانش از پوشش غلط انداز ادعای سازندگی و عمران و آبادانی و... قرارگاه خاتم پاسداران استفاده می شود همچون برنامه های هسته ای وموشکی و سدسازی و جاده و راه های غیر استاندارد همراه با پرونده بابک زنجانی شامل  می شود.
استاندار کرمانشاه گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در حوزه عمرانی و زیربنایی عزمی جزم برای آبادانی کشور دارد.
قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) عزمی جزم برای عمران و آبادانی کشور دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایده راه‌اندازی قطار شهری در کرمانشاه به سال 85 برمی‌گردد، پروژه‌ای به‌طول 13 کیلومتر از شمال به جنوب کرمانشاه که در سال 90 با نصب پایه‌ها و ستون ‌ها کار عملا آغاز شد.
این پروژه بعد از مدتی در ایستگاه بلاتکلیفی قرار گرفت به طوری که درسال 93 با تغییر طراحی اولیه، از منوریل به قطار شهری تبدیل شد و همان زمان مقرر شد 6 کیلومتر از مجموع 13 کیلومتر طول مسیر به صورت زیرزمینی(تونل) اجرا شود.
فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه به طول 8 کیلومتر است که 6.5 کیلومتر آن از طاق‌بستان تا سه‌راه 22 بهمن به‌ صورت روگذر و حدود 1.5 کیلومتر آن از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی به‌صورت زیرزمینی خواهد بود، ا
فاز نخست این پروژه از میدان معلم واقع در سه‌راه مسکن آغاز و به طول 8.6 کیلومتر تا میدان آزادی ادامه پیدا می‌کند که 6.5 کیلومتر آن از طاق‌بستان تا سه‌راه 22 بهمن به‌ صورت روگذر و حدود 1.5 کیلومتر آن از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی به‌صورت زیرزمینی طراحی شده است.
فاز دوم نیز به طول حدود 4.4 کیلومتر از میدان آزادی آغاز و تا میدان فردوسی ادامه خواهد داشت.
از مجموع 13 کیلومتر طول مسیر، هفت کیلومتر ابتدایی آن به صورت روگذر (میدان معلم تا بالاتر از سه راه 22 بهمن) و 6 کیلومتر باقی‌مانده نیز (از سه‌راه 22 بهمن تا میدان فردوسی) به صورت زیرگذر خواهد بود.
حال برای ادامه کار دولت از سال 97 تا 99 حدود 700 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته است که 50 درصد از آن سهم دولت و 50 درصد دیگر سهم شهرداری شده است.
قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) فاز دوم قطار شهری کرمانشاه را اجرا می‌کنند، در این راستا استاندار کرمانشاه صبح امروز به همراه سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و طلوعی شهردار کرمانشاه، بازدیدی از این پروژه داشت.
هوشنگ بازوند قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و موسسه حرا را از حرفه‌ای‌ترین موسسات حال حضور کشور در حوزه عمرانی و زیربنایی دانست که عزمی جزم برای عمران و آبادانی کشور دارند.
استاندار کرمانشاه گفت: احساس می‌شود که این شهر در امور عمرانی جان تازه‌ای گرفته است.