كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 9 تیز-98
كيهان و خوانندگان
* از فرماندهان محترم ناجا درخواست مي شود در برابر هتاكان جوگير نشوند و به جاي محكوم كردن هتاكان، خدمات و اقتدار و حرمت نيروهاي فداكار ناجا را زير سوال نبرند و مواظب باشند در برابر كج رفتاري هاي عده قليلي زن و مرد اهل مشروب و مواد مخدر ضعف در واكنش نداشته باشند.
پرتو
* از دستگاه قضا و نيروي انتظامي درخواست مي شود با هتاكاني كه با ايجاد درگيري به قصد بدبين كردن مردم به نيروهاي خدوم ناجا و يا مردم آمر به معروف و ناهي از منكر تصاويري را در رسانه هاي مجازي براي مظلوم نمايي منتشر مي سازند به شدت برخورد كنند و از نيروهاي وظيفه شناس قدرداني نمايند.
3949?0912 و 0152?0912 و 3329?0912
* شاهديم كه برخي افراد معترض به كمك اراذل و اوباش و نيز ناآگاهان درصدند تا اقتدار پليس را خدشه دار نمايند متاسفانه در اين ميان گاهي همانند حوادث كوي دانشگاه سال 78 به جاي برخورد با مجرم با مجري قانون برخورد مي شود. وزارت كشور تحت فشار اصلاح طلبان غربگرا بر ناجا فشار مي آورند و فرماندهان ناجا نيز تصميماتي اتخاذ مي كنند كه صداي احزاب و جناح ها بخوابد! از فرماندهان عزيز ناجا درخواست مي شود به اجراي قانون پايبند باشند نه سخنان جناحي و حزبي! زير بار اين بدعت نروند كه جفا در حق پليس و نيروهاي خدوم جفا در حق امنيت جامعه است.
فاطمي
* تمام دنيا سعي مي كنند اقتدار پليس كشورشان را به تصوير بكشند اما در ايران عده اي در لباس نماينده و... همه كاري مي كنند تا چهره پليس وظيفه شناس را تخريب كنند اين عده امروز مديون پليس هستند كه تا به حال نگذاشته مردم به خاطر بي بندوباري و ولنگاري فرهنگي شان تودهني به آنان بزنند.
2187?021
* تحريم ظريف يعني مدعيان امكان دوستي با غرب در ايران هم از آمريكا و هم از اروپا رودست خوردند.
2298?0919
* ما جمعي از خانواده هاي شهداي كرج از فرماندهان ناجا درخواست مي كنيم كه نگذارند اقتدار پليس توسط خودفروختگان داخلي و اراذل و اوباش خدشه دار شود. شايسته نيست پليس حامي قانون شكنان باشد و پشت مجريان قانوني را خالي كند.
گنجي، طاهري، قلي زاده
* فرار از بعهده گرفتن شكست برجام هسته اي خسارت بار و غارت ارز 4200 توماني رانتي و مانند آن نشانگر اين است كه اصراركنندگان به پيوستن به سامانه هاي بين المللي مانند FATF در صورت خسارت بودن آن، هيچ مسئوليتي برعهده نمي گيرند و البته ناجوانمردانه منتقدان دلسوز و يا فقط دشمنان را مقصر جلوه مي دهند! در حالي كه مسبب اصلي خودشان هستند كه به عمد و يا غير عمد تصميم هاي ناپخته مي گيرند!
6043?0916
* حاميان برجام ديگر بايد درك كرده باشند كه اعتماد به غرب بزرگ ترين اشتباه دوران حيات سياسي شان بوده است زيرا اكنون آنان نيز در آستانه تحريم قرار گرفته اند و برجام زمينه اين تجري دشمن را فراهم آورده است.
8397?0912
* اگر امروز شيطان بزرگ با احتياط جلوي ايران عمل مي كند و ساكنان كاخ سياه و سنا اعلام مي كنند با ايران وارد جنگ نمي شوند به خاطر همين قدرت موشكي كشورمان است كه متاسفانه عده اي نادان وجود آن را باعث فروپاشي برجام تلقي مي كردند در حالي كه برجام از قبل فروپاشيده بود!
9590?0914
* دولتمردان شايسته نيست به هيچ وجه در برابر اروپاي بدعهد كوتاه بيايند. يا اروپا به تمام تعهداتش عمل كند، يا اينكه ايران از تمام تعهدات برجامي اش دست بردارد فرمول نفت در برابر غذا، توهين به ملت بزرگ ايران است. مطمئن باشيد مقاومت جواب مي دهد.
طباطبايي قمي
* مشكل كشور نه جنگ است نه كمبود مذاكره، بلكه مشكل اصلي نبود مديريت جهادي است. وقتي توانايي كشور را در حد آبگوشت بزباش و قورمه سبزي مي بينند چگونه قادر به مديريت جهادي هستند؟ 6 سال اقتصاد كشور را به زلف برجام نحيف و مردني گره زدند آخر چه شد؟
محمد سابوته
* اگر بخواهيم پوزه شيطان بزرگ را به خاك بماليم و تحريم هايش را بي اثر كنيم بايد مهره ها و جاده صاف كن ها و نفوذي ها را ريشه كن كنيم و الا مشكلات داخلي حل نخواهد شد. از دستگاه هاي مقتدر امنيتي اطلاعاتي سپاه و دستگاه قضايي انتظار مي رود درباره نفوذي ها به حكم هاي 7-8 ساله بسنده نكنند و با اقتدار با آنها برخورد نمايند.
جلالي
* آقاي لاريجاني مجلس خانه ملت است و در آن بايد فكري به حال مستاجران بشود، 95 درصد وسايل مورد نياز ساخت مسكن در كشور توليد مي شود اما رشد قيمت مسكن در يك سال گذشته چندين برابر نرخ تورم بوده است.
0461?0938
* به ترامپ پيشنهاد مي كنم براي جنگ با ايران اسلامي ابتدا تمام سرزمين هاي اشغالي را از صهيونيست ها تخليه كنيد زيرا در صورت وقوع جنگ هيچ صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي زنده نخواهد ماند كه بخواهد به غصب اين سرزمين مقدس ادامه دهد.
3152?-021
* كيهان از قول عضو كميسيون اقتصادي مجلس نوشته بود كه ثروتمندان 22 برابر فقرا از  يارانه سوخت بهره مي برند! عرض مي كنم به خاطر همين است كه اغنيا فقرا را زير مي گيرند و اظهار مي دارند، چيزي نشده ديه اش را مي دهيم!
8916?0911
* رئيس جمهور محترم چندي قبل اظهار داشت با درد آنها كه حقوق ثابت دارند آشنايند؟! با كدام افراد؟ نجومي بگيران تا شصت ميليوني؟ يا بازنشسته 600-500 هزار توماني و يك ميليوني؟! انصاف بدهيد با اين حقوق مي توان بيشتر از يك هفته سر كرد؟ از بركت دولت تدبير بيشترين فشار بر قشر زحمتكش بازنشسته وارد شده و مي شود؟!
2805?0916
* از مسئولان امر درخواست مي شود نسبت به رفع كمبودها و محروميت هاي شهر 80 هزار نفري «قيروكارزين» در 180 كيلومتري شيراز، اهتمام ويژه اي نمايند. درمانگاه تنها بيمارستان امام باقر (عليه السلام) اين شهر در حدود يك ماه فاقد پزشك متخصص بوده است.
انصاري
* سرعت بالاي خودروهاي عبوري در محدوده دور تا دور بوستان ولايت براي ساكنين اين منطقه و مراجعه كنندگان به اين بوستان بسيار خطرناك است. شهرداري و پليس راهنمايي و رانندگي بايد در اين محدوده سرعت گير نصب كنند قبل از اينكه حادثه ناگواري رخ دهد.
2703?-021