جانشین ناجا: ۸۷درصد مردم ایران خواستار حکومت اسلامی هستند

جانشین ناجا: ۸۷درصد مردم ایران خواستار حکومت اسلامی هستند  10 تیر – 98
بادروغ 80% ادعای دروغ بزرگ منارو گنجشکی ناشی از انباشت گاز معده گفته شده است . آخر نیروی انتظامی که 24 ساعته مشغول اجرای سرکوبگرانه ووحشیانه علیه  اقشار ناراضی مردم است تا خشم ونفرت شان نسبت به رژیم ضد بشری ولایت فقیه مهارشود یک مأمور انتظامی به استناد کدام نظر سنجی آزادی مدعی شده 87% مردم ایران خواستار نه جمهوری که حکومت اسلامی اند؟ اگر چنین ادعای وارونه ای واقعیت دارد پس دلیل مخالفت شدید با پیشنهاد رفراندوم ناشی از چیست؟
جانشین فرمانده ناجا گفته دشمن رویدادهایی چون دختران خیابان انقلاب را برنامه‌ریزی کرده است.
ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران گفته است «براساس آمار بالای ۸۷ درصد مردم خواستار حکومت اسلامی هستند.» وی منبع این آمار را اعلام نکرده است.
به گزارش ایرنا، این مقام انتظامی همچنین اعلام کرده است که «بیش از ۹۰ درصد به حجاب، پوشیدگی و حیا اعتقاد دارند» و از این تعداد، ۴۰درصد به حجاب شرعی و ۵۰درصد به حجاب عرفی اعتقاد دارند.
آقای سلیمانی هفته گذشته نیز گفته بود که ۹۰درصد مردم حجاب را قبول دارند و منبع این آمار را نظرسنجی نیروی انتظامی اعلام کرده بود.
او بر همین اساس گفته برخی رویدادها مثل «دختران انقلاب» و «چهارشنبه‌های سفید»، توسط برخی افراد که «چند درصد» بیشتر نیستند انجام می‌شود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران گفته است چنین کارهایی، طبق برنامه‌ریزی دشمن صورت می‌گیرد و « پلیس با این رفتارها مسامحه نمی کند.»
آقای سلیمانی گفته که در سال ۱۳۹۸، ۱۰ برنامه برای مقابله با «رویکردهای دشمن» توسط پلیس ایران طراحی شده که « مقابله با ناهنجاری ها، موادمخدر، قاچاق، سرقت و امنیت فضای مجازی» از جمله این برنامه‌هاست.