ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای منتهی به تهران و استان‌های شمالی کشور

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای منتهی به تهران و استان‌های شمالی کشور14خرداد-98

دلیل پرحجم و سنگین بودن ترافیک در محورهای منتهی به تهران و استان های شمال کشور ربط به تعطیلی روز سالمرگ خمینی شیاددارد که شهروندان تهرانی  ترجیح می دهند همچون حاشیه نشینان و روستاییان گردآوری شده روستاهانباشند که در شوی سال مرگ خمینی شیاد حضور دارند برای همین به خمینی پارتی شهرهای ساحلی شمال کشورمی روند تاخوش باشند .البته به دلیل غیراستاندارد بودن  جاده های مرگ آفرین و سنگینی ترافیک  وافزایش آمار تصادفات برخی از شهروندان هم به خاطر تصادف جان می بازند..

سرهنگ نادر رحمانی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به تهران و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به استان‌های شمالی خبر داد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌و‌گو با ایسنا در بارهآخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، گفت: هم اکنون با توجه به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گسیل کاروان‌های زیارتی از شهرهای اطراف ترافیک در محورهای منتهی به تهران از جمله محور ساوه-تهران، قم-تهران، کرج-تهران، پاکدشت-تهران – پرحجم است.
وی ادامه داد: ترافیک در محورهای کرج-چالوس در مسیر جنوب به شمال سنگین و نیمه سنگین، در هر دو مسیر رفت و برگشت محور هراز –سنگین و محورهای فیروزکوه و رشت-قزوین-نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی در پایان با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: هموطنان می‌توانند به صورت شبانه روزی با تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.