اتفاقات ورزشگاه فولاد آره نا بزرگ ترین نشان از ناتوانی فدراسیون فوتبال دارد

اتفاقات ورزشگاه  فولاد آره نا بزرگ ترین نشان از ناتوانی فدراسیون فوتبال دارد
تهران-ایرنا- وکیل بین المللی فوتبال گفت: اتفاقاتی که امشب در برگزاری فینال جام حذفی رخ داد، نشان از سند ناتوانی فدراسیون فوتبال دارد.
«غلامرضا رفیعی» وکیل بین المللی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: هنوز ۲۴ ساعت از بازی لیورپول و تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا با آن صحنه‌های زیبا و قبل تأمل نگذشته است که این اتفاقات زشت و ناپسند را در فینال جام حذفی کشور مشاهده کردیم.
وی افزود: اتفاقاتی که در ورزشگاه شهدای «فولاد آره نا» رخ داد حاصل قصور مدیریت رئیس و هیأترییسه فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات است که به اوج خود رسید.
رفیعی خاطرنشان کردای کاش آقایان پس از اتفاقاتی گه در بازی پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز رخ داد از سمت خود استعفا می‌دادند تا این فجایع به وقوع نمی‌پیوست.
وکیل بین المللی فوتبال خاطرنشان کرد: مقصران اتفاقات امروز افرادی هستند که به هر قیمتی می‌خواهند در مسئولیست خود بمانند و مانع از حضور مدیران لایق و جوان‌تر در مسند کار شدند.
وی تاکید کردمتأسفانه این مسابقه در تمام دنیا بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت و همه شاهد این بی انضباطی در فدراسیون فوتبال خواهند بود.
رفیعی در پایان گفت: از نظر قانون و مقررات داماش گیلان در زمین مسابقه حاضر شد نباید بازی را متوقف کند و با جوی که به راه افتاده است نه کسی جرا دارد بازی را لغو و یا آن را سه بر صفر اعلام کند.
ورزشی *