فلاحیان : نفوذ آمریکا در منطقه روبه کاهش است

آخوند فلاحیان قاتل اطلاعاتی قتل های زنجیره ای همچنان دردوران وزیر اطلاعات دوران رفسنجانی سیر وسیاحت می کند که فرزندمسلح  21 ساله اش روزروشن توی خیابان مأمور  سربازوظیفه نیروی  انتظامی راتوی خیابان به خاطر ایست بازرسی به قتل رساند و بازداشت نشد . برای همین بدون توجه به توی لیست تروریست گذاشته شدن پاسداران از سوی آمریکا وعدم پاسخ گویی به تهاجمات مکرر موشکی  ارتش اسراییل به مواضع موشکی ونظامی قرارگاه های پاسداران در سوریه ازسوی پاسداران اشاره شود . یاا زتشکیل جبهه منطقه علیه رژیم منزوی شده درمنطقه یادشود ادعای وارونه کاهش نفوذ آمریکا درمنطقه کرده است.
نفوذ آمریکا در منطقه روبه کاهش است
تهران- ایرنا- وزیر پیشین اطلاعات و عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا می خواهد قدس شریف را از دست مسلمانان بیرون بیاورد، گفت: هر روز نفوذ آمریکایی‌ها و صهیونیست ها در منطقه ضعیف‌تر می‌شود.
«علی فلاحیان» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آمریکایی ها و صهیونیست ها بر اساس یک خیال باطل از سال ها پیش می خواهند با طرح معامله قرن مساله فلسطین را به نفع اسرائیل حل کنند.
وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را برای پیشرفت انقلاب و آرمان‌های فلسطین بسیار موثر دانست و گفت: نفوذ آمریکایی‌ها و صهیونیست هر روز در منطقه کمتر می‌شود.
روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که امام خمینی (ره) یک سال پس از پیروزی انقلاب ایران، آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین عنوان کردند و از مسلمانان جهان خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به هم بپیوندند.
نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.
شعار راهپمایی روز قدس امسال «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شده است.