آتش سوزی بخش «چوار» تا منطقه‌ی «مله سیه» گسترش یافته

آتش سوزی بخش «چوار» تا منطقه‌ی «مله سیه» گسترش یافته است / نیاز مبرم به بالگرد برای خاموش کردن آتش15 خرداد -98
آنچه را  که بارندگی  و سیل در ایلام  تخریب نکرد آتش سوزی نابود کرد و منجر شده تا  سرمایه کشاورزان ایلامی بر بادرود.
عضو شورای شهر «چوار» گفت: از روز گذشته شاهد آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های روستای چنان بودیم که به دلیل شدت آن تا کنون مهار نشده و این آتش سوزی به روستای مله سیه و پلکانه نیز کشیده شده است.
آتش سوزی بخش «چوار» تا منطقه‌ی «مله سیه» گسترش یافته است / نیاز مبرم به بالگرد برای خاموش کردن آتش
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، از روز گذشته منطقه «بان پلنگ» در روستای چنان واقع در بخش چوار دچار آتش سوزی شده و هم اکنون تا منطقه «مله سیه» گسترش یافته است، براساس گفته مردم منطقه، شدت آتش سوزی  بالا است و تاکنون چندین هکتار از مزارع کشاورزی و محدوده وسیعی از درختان بلوط نابود شده است.
عباس خان‌محمدی عضو شورای شهر چوار دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس در ایلام، به منطقه گفت: از روز گذشته شاهد آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های روستای چنان بودیم که به دلیل شدت آن تاکنون مهار نشده و این آتش سوزی به روستای مله سیه وپلکانه نیز کشیده شده است.
وی افزود: از روز گذشته تمامی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای امدادی در منطقه حاضر بوده‌اند اما به دلیل صعب‌‌العبور بودن منطقه تلاش برای مهار این آتش سوزی بی‌نتیجه بوده است.
عضو شورای شهر چوار در پایان گفت: با توجه به اینکه دسترسی به برخی از مناطق غیرممکن است ضروری است برای مهار آتش سوزی از بالگرد استفاده شود که متاسفانه تاکنون بالگرد به این محل اعزام نشده است.