تحریم مقام معظم رهبری، اقدامی جاهلانه از سوی امریکا بود

تحریم مقام معظم رهبری، اقدامی جاهلانه از سوی امریکا بود7 تیر -98
برخلاف  هفته های همیشگی که امام جمعه ها خبرهای دریافتی بولتن خبری پاسداران محور موضوعات روز را طوطی وار تکرار می کنند . اما این هفته به جز نعداد معدودی از امام جمعه ها به تحریم شدن خامنه ای رمال ودفتر ومنصوبانش نشد که شامل امام جمعه ها هم می شود.
امام جمعه بویین‌زهرا گفت: اقدام امریکا در تحریم مقام معظم رهبری اقدامی جاهلانه و برگرفته از ذهن بیمار و به‌دور از منطق سران امریکا است.
تحریم مقام معظم رهبری، اقدامی جاهلانه از سوی امریکا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجتالاسلام رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین‌زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: قوه قضائیه چون نهالی جدید روز به روز رشد کرده و در دوره‌های مختلف پیشرفت‌هایی داشته است که در دوره جدید نیز باید نسبت به دورههای قبل پیشرفت و آورده‌های جدید داشته باشد.
امام جمعه شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: وزارت خزانه داری آمریکا، رهبر معظم انقلاب و تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران را هم در فهرست تحریم قرار داد و این در حالی است که به اذعان همه جهانیان حتی دشمنان انقلاب، رهبر معظم انقلاب و نزدیکانش دارای شفاف‌ترین زندگی بوده و جز خانه‌ای ساده و قدیمی و یک حسینیه برای شیفتگان ولایت که آن هم متعلق به اموال عمومی است، اموال دیگر ندارد.
وی افزود: ایشان مثل سایر رهبران دیگر نیستند که به دنبال ثروت‌اندوزی و داشتن حسابهای خارج از کشور باشند که تحریم آن حسابها آورده‌ای برای تحریم‌کنندگان داشته باشد بلکه ساده‌زیستی ایشان برای همگان اثبات شده لذا ادعای تحریم ایشان اقدام جاهلانه و برگرفته از ذهن بیمار و به‌دور از هر منطقی است.
خطیب جمعه بوئین‌زهرا در بخش دیگر به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در دوازدهم تیر ماه سال ۶۷ اشاره و ادامه داد: این فاجعه از دردناک‌ترین فجایع انسانی دوران معاصر است که عاملان آن نیز به رغم اعتراف رئیس جمهور آمریکا در این حمله عامدانه نه تنها توبیخ نشدند بلکه توسط رئیس‌جمهور وقت آمریکا مدال شجاعت گرفتند.
وی اظهار کرد: خبری شنیده شده که محصولات برخی مزارع گندم در شهرستان که باید نان سر سفره مردم باشد با اقدام عده‌ای نادان در آتش میسوزد، لذا مسؤولان مربوطه شهرستان و همچنین مردم عزیز باید مراقبت‌ها را در این بخش بیشتر کنند و پس از درو کردن در اسرع وقت محصول خود را برداشت نمایند.
امام جمعه بوئین‌زهرا در بخش پایانی خطبه ها نیز به مناسبت‌های این هفته از جمله سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اسوه دختران اسلامی و شروع دهه کرامت و جشن‌های کرامت، رحلت مرزبان حریم تشیع علامه امینی، شهادت فقیه نستوه آیت‌الله صدوقی و روز صنعت و معدن اشاره کرد و به اختصار توضیحاتی را در این خصوص بیان کرد.