امریکا نزدیک شود استخوانش را خرد می‌کنیم

امریکا نزدیک شود استخوانش را خرد می‌کنیم 15 خرداد -98
این آخوند استخوان آمریکا خرد کن توان پاک کردن ریزش  آب بینی یا  دماغش را ندارد تا لب ودهانش را خیس نکند.
نماینده ولی فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند صلاح کشور ما در این است که امریکا به ما نزدیک نشود، هرچند اگر امریکا به ما نزدیک شود این مردم انقلابی استخوان‌های آنان را خرد خواهند کرد.
امریکا نزدیک شود استخوانش را خرد می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در خطبه‌های نماز عیدفطر با اشاره به همزمانی عید فطر با ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: هر دوی این مناسبت‌ها پیام‌هایی دارند، پیام‌هایی مثل اینکه همچنان محکم پای انقلاب اسلامی بمانیم.
نماینده ولی فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری استکبارستیزی و مقاومت پای انقلاب، مهیا نمودن جامعه برای ظهور، شکل‌گیری دولت جوان و حزب‌اللهی را از پیام‌های این دو مناسبت عنوان و تاکید کرد: انتخاب متعهدهای مومن برای مجلس، دولت و امور قضایی برای شکل‌گیری جامعه عبادی بسیار مهم است.
نکونام با بیان مبارزه با فساد عنوان کرد: هرجا معصیت خدا باشد باید فریاد کشید و با از خودگذشتی برای جامعه آباد و خودکفا تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در نهایت با اشاره به تلاش برای رونق جدی کالای داخلی و توسعه شغلی خاطرنشان کرد: باید مواظبت کنیم به بازی‌های حزبی و جناحی دچار نشویم چرا که هر چقدر حواشی تقویت شود از اصول کشور مانند اقتصاد مقاومتی دور می‌شویم.
وی تلاش برای حفظ اهمیت جایگاه ولایت فقیه توضیح داد: در همه این موارد سهم خودمان را بشناسیم و تلاش کنیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم دوری از امریکا، هشدار داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند صلاح کشور ما در این است که امریکا به ما نزدیک نشود، هرچند اگر امریکا به ما نزدیک شود این مردم انقلابی استخوان‌های آنان را خرد خواهند کرد.
امام جمعه شهرکرد نمازهای جماعت، سحرخیزی، جزءخوانی قرآن و ... را از ویژگی‌های خوب ماه رمضان دانست و توصیه کرد: خوب است که عادات خوب این ماه را در تمام سال حفظ کنیم و هرچه می‌توانیم سعی کنیم در تقویت ارتباط خود با خدا در سایر ماه‌های سال تلاش کنیم.