كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 12 خرداد -98
كيهان و خوانندگان
* بازتاب حضور مسلمانان جهان در راهپيمايي قدس سيلي محكمي به صورت ترامپ بود، «معامله قرن» در نطفه خفه شد.
3767?0919
* اشغالگران در حالي سخن از «معامله قرن» مي گويند كه جبهه مقاومت از توان نظامي بالايي برخوردار است و به راحتي مي تواند صهيونيست ها را هدف قرار دهد.
2703?021
* جبهه مقاومت در سراسر منطقه براي نابودي اسرائيل آماده شده است و آن وقت احمقي همانند ترامپ براي خودش طرح «معامله قرن» را روي ميز گذاشته است!
عبدي
* سايه جنگ كه يك امر موهوم و دروغين بود آنچه ما از برجام ديديم فقط اين بود كه بعد از آن، تحريم ها شدت گرفت. كاش حالا ديگر حاميان برجام عبرت مي گرفتند كه مقاومت بهترين گزينه براي عقب راندن دشمن است.
8397?0912
* چند خودرو در خيابان ولنجك با سرعت بالا حركت مي كردند متوجه شدم رئيس جمهور در يكي از آن خودروها نشسته است. سوالم از رئيس جمهور اين است با توجه به سرعت بالاي خودروها از كجا مي توانند تشخيص دهند كه مردم دارند مي خندند يا عصباني اند؟!
0518?021
* كاش آقاي روحاني براي يك بار هم كه شده از خودرو پايين مي آمدند و از نزديك مشكلات را مي ديدند، متاسفانه چنين رويه اي منحصر در آقاي روحاني هم نيست و بسياري از مديران دولتي مشاهده مي شود كه مردم را از درون خودرو نظرسنجي مي كنند.
2571?021
* روحاني بايد هم از داخل خودرو نظرسنجي كند زيرا مي داند كه مردم از عملكرد دولتش عصباني اند و آقاي روحاني را مسبب اوضاع بد اقتصادي مي دانند...
1700?0936
* در خبرها اعلام كردند كه تعزيرات شركت هاي متخلف لبنياتي را جريمه كرده است اما هر بار كه اين موضوع را رسانه اي مي كنند به جاي كاهش قيمت محصولات لبنياتي شاهد افزايش قيمت آنها هستيم! تقاضا دارم بررسي كنند كه چرا اين جريمه ها عامل بازدارنده اي براي رشد قيمت محصولات لبنياتي نيست؟!
9255?021
* چرا قانون ماليات بر خانه هاي خالي اجرا نمي شود، مگر قانون نبايد بدون معطلي اجرا شود؟ پس چرا آن را با جديت دنبال نمي كنند؟! عدم اجراي اين قانون تنها به نفع سوداگران مسكن بوده است.
4610?0902 و 5276?0919
* دولت قول داده بود كه تا پايان سال 97، 3 بسته حمايتي به اقشار كم درآمد و آسيب پذير جامعه بدهد اما 3 ماه از سال 98 مي گذرد و تنها يك بسته حمايتي داده است. آيا حداقل نبايد از مردم عذرخواهي مي كردند؟
4286?017
* از كاركنان مترو هستم هزينه پدر و مادر و خودم و 4 سرعائله را هم مي دهم در اين شرايط افسارگسيخته مي خواهند ما را پيماني كنند و هزاران نفر را به مشقت بيندازند!
3769?0938
* در كرج به بهانه كيفيت بخشيدن به نان 50 درصد قيمت نان را افزايش دادند!
سالمي- كرج
* در تاريخ 98/3/7 برق خيابان شريعتي حد فاصل بلوار شهيد اندرزگو تا ميدان قدس از ساعت 20 تا 24 دو بار در سر تا سر اين محدوده قطع شد. چه كسي مسئول پرداخت خسارت به اموال مردم كه بر اثر اين سهل انگاري ها رخ مي دهد مي باشد؟!
دشتي
* به علت كارشكني يكي از كارمندان خصوصي سازي سهام عدالت مشهد، متاسفانه طي ده سال گذشته هيچ سودي به ما پرداخت نشده است. از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.
جلالي- مشهد
* از شهرداري كردكوي استان گلستان درخواست مي شود نسبت به نظافت جدول ها (جوي ها)ي شهر جدي تر باشد. با پيگيري هاي انجام گرفته متاسفانه اقدامي صورت نگرفته است.
2639?0935
* 16 سال است كه معافيت پزشكي قد و وزن گرفته و رانندگي مي كنم. براي تمديد گواهينامه رانندگي مراجعه كرده ام بعد از پرداخت انواع عوارض مي گويند بايد كميسيون پزشكي مجددا تشكيل شده و نظر بدهد. در حالي كه براي سربازان كشور خيلي راحت گواهينامه رانندگي صادر مي شود اين سنگ اندازي جديد براي چيست؟
احمدي
* چند سال است كه يارانه من و خانواده ام قطع شده به هر كجا مراجعه مي كنم مي گويند سايت بسته شده است. تا چه زماني بايد منتظر بمانيم؟ آيا ديوان عدالت اداري در اين مورد دادخواهي نمي كند؟
3489?0903
* آقاي روحاني در دولت شما براي عدالت اجتماعي جايي وجود ندارد بنده در يكي از روستاهاي چالوس زندگي مي كنم و براي سفره افطار پول خريد يك كيلو شكر را ندارم.
2464?0936
* چرا داروهايي كه براي بيمار تجويز شده بايد از داروخانه هاي طرف قرارداد به طور آزاد تهيه كرد؟! پس اين همه هزينه هايي كه هرماه از بازنشستگان براي بيمه كسر مي شود به درد چه كاري مي خورد؟! و كي مي توان از آنها بهره برد؟!
بازنشسته بيمه تامين اجتماعي از تهران
* در تاريخ 98/3/6 راننده يك خودرو سواري آتش نشاني ساعت 12 ظهر خودروي دولتي را در خيابان سيناي منطقه 11 كوچه عظيمي - بن بست زعفرانيه و جلوي منزل مردم پارك كرده كه مانع تردد افراد از منزل با خودرو شده بود. به همين علت با مردم درگير شده بود و با حالت طلبكارانه برخورد مي نمود... مسئولان امر خوب است اصلا مانع استفاده شخصي كارمندان از خودروي دولتي شوند در ثاني در صورت تشخيص و استفاده شخصي آنها را توجيه كنند كه موجبات آزار و اذيت همسايگان را فراهم نكنند.
محمدي
پاسخ روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه در تاريخ 98/2/12 با عنوان «تعريض پل دختر- آيسار و آزادراه خرم آباد به پل زال» ضمن سپاس از انعكاس ديدگاه ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفيت ايجاد شده جهت تعامل و پاسخگويي به مردم، به آگاهي مي رساند اقدامات ابتدايي مربوط به بازگشايي و عبور موقت در محورهاي پلدختر- آيسار، آزادراه خرم آباد- پل زال و راه هاي روستايي انجام شده است و بازسازي كامل در دست اقدام مي باشد كه با توجه به حجم بالاي كار و ضرورت تامين اعتبار، براي بازسازي نياز به ابلاغ اعتبارات است، ضمن اين كه در تعدادي از روستاها نظير دوآب ويسيان، چم شهران، زيودار و زورانتل با نصب پل خرپايي ارتباط موقت برقرار شده و پل هاي روستاهاي حيات الغيب و كلات زيودار نيز در حال نصب است