بزرگترین دسیسه امروز دشمنان، عملیات روانی علیه نظام است

حالت چشمان ونگاه و ژست این  مأمور امنیتی هوار می زند هم ترسیده است وهم دروغ می گوید .چون عملکرد 40 ساله مهره های ریز ودرشت ولایت فقیه  به حساب دشمنان ساختگی گذاشته شده است.
بزرگترین دسیسه امروز دشمنان، عملیات روانی علیه نظام است
تهران - ایرنا - جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: ایران اسلامی همواره در برابر تهدیدات دشمنان قرار گرفته و اکنون یکی از بزرگترین دسیسه دشمنان عملیات روانی مخرب علیه مردم کشور است که همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.
به گزارش روز یکشنبه پلیس، سردار حبیب اله جان نثاری در حاشیه بازدید از تیپ دوم یگان های ویژه ناجا، افزود: مجموعه تیپ دوم یگان های ویژه ناجا در ماموریت های سال گذشته و سال جاری خصوصاً امدادرسانی به مردم سیل زده در استان خوزستان و تامین نظم و امنیت ایستگاه های قطار شهری تهران در شب های لیالی قدر و روز قدس با اقدامات بهینه و مطلوب ایفای نقش کردند و این اقدامات برگرفته از روحیه انقلابی و جهادی نیروهای پلیس است.
وی با بیان اینکه ۶ تیپ از مجموعه یگان های ویژه ناجا در امر خدمات رسانی به سیل زدگان در استان خوزستان، لرستان و گلستان نقش بی بدیلی ایفا کرده اند، عنوان کرد: همه مسئولان لشکری و کشوری درخصوص عملکرد بسیار خوب و جان فشانی نیروهای جهادی یگان های ویژه در میادین مختلف همچون کمک رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده اتفاق نظر داشته و به وجود این عزیزان افتخار می کنند.
جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه با بیان اینکه امروز اسلام آمریکایی انگلیسی جهان را به چالش کشیده است، تصریح کرد: اگر در بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در جمع اصحاب قرآنی طی روزهای گذشته دقت و تفکر کنیم به این نتیجه می رسیم که دشمنی آمریکا و مبادی غرب با اسلام ناب محمدی (ص) است.
جان نثاری اضافه کرد: یکی دیگر از خصایص ارزشمند یگان های ویژه ناجا در سراسر کشور، توانمندی نیروهای خدوم و با بصیرت این مجموعه و شرکت فعال، اثرگذار و تاثیر پذیر در مباحث قرآنی و معرفتی و تبیین و تفسیر در طول سال خصوصاً ایام با برکت ماه مبارک رمضان است که این نیز مایه مباهات و افتخار است.
این مقام ارشد انتظامی همچنین اظهار داشت: سال گذشته که آمریکا از برجام خارج شد ترامپ به صراحت اعلام کرد که کار نظام ایران تمام است و جشن سال نو میلادی را در تهران برگزار می کنیم اما امروز به لطف پروردگار و تلاش های همه جانبه مردم و نیروهای مسلح با رهبری داهیانه فرمانده کل قوا آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همه گزینه های آنان با شکست روبه رو شده است.
جان نثاری تصریح کرد: باوجود تمامی دسیسه های دشمنان ایران اسلامی برای عدم رسیدن نظام به ۴۰ سالگی انقلاب، مردم غیور کشور جشن ۴۰ سالگی را با شکوه تر از گذشته برگزار کردند؛ این نظام الهی همواره در برابر تهدیدات دشمنان قرار گرفته و یکی از بزرگترین دسیسه امروز دشمنان عملیات روانی مخرب علیه مردم کشور است که همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.
جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه تمام توان خود را در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در سال رونق تولید و همچنین مقابله با عملیات روانی دشمنان به کار گرفته ایم، گفت: حضور موثر یگان های ویژه در ماموریت های مختلف توفیق الهی است و مایه مباهات است.