اجرای عدالت از مهمترین وظایف دستگاه قضا است

اجرای عدالت از مهمترین وظایف دستگاه قضا است7 تیر -98
 این هفته  سوژه تجویزشده روضه خوانی در حمایت قوه فاسد قضاییه بوده است چون رئیس انتصابی و دژخیم آن مورد تأیید خامنه ای رمال است.
امام جمعه زاهدان گفت: اجرای عدالت، جلوگیری از تبعیض و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله مهمترین وظایف دستگاه قضا است.
 اجرای عدالت از مهمترین وظایف دستگاه قضا است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: اجرای عدالت، جلوگیری از تبعیض و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله مهمترین وظایف دستگاه قضا است.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر برقراری عدالت در جامعه گفت: با وجود عدالت جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود آن جامعه به سعادت می رسد.
محامی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی عزتمندانه، قاطعانه و روشن در مقابل نخست وزیر کشور ژاپن صحبت کردند که این نشان از مقاومت، عزت و افتخار به دست آمده از این راه است.
وی ادامه داد: سرنگونی پهباد آمریکایی متجاوز به حریم ایران نماد اقتدار و عزت بود، هر دو واقعه مهم به درستی فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت را نشان داد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مردم با مقاومت خود در برابر بسیاری از زورگویی های دشمنان اسلام ایستاده‌اند،  مقاومت کلید واژه‌ایست که بارها در گفتار ولی فقیه بیان شده و این مقاومت ادامه مسیر مکتب امام راحل، اسلام و قرآن است.
وی گفت: اگر روزی شاهد شهادت جمعی از هم وطنان خود بر اثر حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری بودیم اما امروز هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته آنها توسط رزمندگان اسلام ساقط می‌شود.
وی با اشاره به اهفته حقوق بشر آمریکایی افزود آمریکا با کشتار میلیون‌ها آدم بی گناه در جهان خود را حامی حقوق بشر می‌داند طنزی که به هیچ عنوان قابل باور نخواهد بود.
خطیب نماز جمعه زاهدان با اشاره به سجایای امام صادق (ع) نیز گفت: امام صادق (ع) در چهار عرصه تبلیغ اسلام ناب محمدی، طرح مساله امامت و ولایت، نیروسازی و تربیت نیرو و استفاده از هر فرصت برای مقابله با حکومت‌های ظالم انجام فعالیت کرده‌اند.
محامی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان مدارس علمی و حوزوی بسیاری است اما کافی نیست و باید با ایجاد یک طرح نو در تربیت نیروی کارآمد تلاش کنیم.