قوه قضائیه در مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند

قوه قضائیه در مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند/آمریکا روز به روز مستأصل‌تر می‌شود 7تیر-98
 این پاسداز با جثه و دستان گنده اش تصور کرده است چنانچه دروغ گنده بگوید مورد قبول واقع می شود درحالی که خلاف این تصور واقعیت دارد . زیرا در شرایطی که عملکرد 40 ساله قوه فاسد قضاییه تبعیض آمیز وناعادلانه و علیه مردم ودرخدمت غارتگران حاکم بوده موجب شده است تا نسل جوان دین گریز شود. ولی این پاسدار دروغگو ادعا کرده است قوه  فاسد قضائیه در مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند.
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: قوه قضائیه در مسیر شهید و شهادت و اعتلای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند.
قوه قضائیه در مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند/آمریکا روز به روز مستأصل‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای هفتم تیر با بیان اینکه هفته قوه قضائیه مزین به یکی از زیباترین تابلوهای عزت و شرف یعنی شهادت است، اظهار کرد: این دستگاه در مسیر شهید و شهادت و اعتلای ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند.
وی به تشریح اهمیت قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: قوه قضاییه به لحاظ حفظ اعتماد ملی و مردمی بودن دارای اهمیت ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی است و توجه مردم به قضاوت بر مبنای تجزیه و تحلیل عملکرد قوه قضائیه بوده که خود رکن رکین نظام است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عملکرد قوه قضائیه کمتر از عملکرد نیروهای مسلح در حفظ خاکریزهای نظام نیست، گفت: مجاهدت‌های اعضاء قوه قضائیه در حفاظت از خاکریزهای نظام محدود به جغرافیا نبوده بلکه عملکرد قوه قضائیه در حفاظت از دل‌ها و قلب‌های مردم است و این در واقع دل و قلب است که نظام را پا برجا نگه می‌دارد.
وی انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تزریق امید در جامعه دانست و بیان کرد: شواهد نشان می دهد که آحاد مردم از صنوف مختلف به رفتارهای ادبی قوه قضائیه نمره خوب می‌دهند.
وی به عملکرد رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: ادبیات رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز سرشار از روحیه مردم‌داری و مهر و محبت است که شایسته است همه مسؤولان و قضات دادگستری استان اردبیل از این روحیه عالی سرشار شوند.
آمریکا روز به روز مستأصل ‌تر می‌شود
فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین علت دشمنی‌های آمریکا با ایران اسلامی پرداخت و اذعان داشت: خدا خواست تا با ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در مرزهای آبی کشور، توطئه جدید آمریکایی‌ها در نطفه خفه شده و استیصال آنها بیش از پیش در نزد جهانیان نمایان شود.
وی گفت: مشکل آمریکا با ایران اسلامی زمانی آغاز شد که امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفتند؛ نه به شرق وابسته‌ایم و نه از غرب پیروی می‌کنیم و این یعنی استقلال که به اذعان همه کارشناسان و تئوریسین‌های جهان حکایت از ظهور و بروز قدرت سوم جهانی است و آمریکا هم به همین علت با انقلاب اسلامی دشمن شد چراکه منافع خود در جهان را با ظهور قدرتی که مستقل بود و به هیچ جای وابسته نبود در خطر می‌دید.
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود به نحوه برخوردهای آمریکا با انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌اندازی گروهک‌های مختلف همراه با هدایت جریان ترور در کشور، خواست تا به انقلاب ما ضربه بزند که با عنایت خداوند متعال نتوانست کاری انجام دهد.
وی با بیان اینکه آمریکا 8 سال جنگ را به نظام نوپای جمهوری اسلامی تحمیل کرد،اظهار داشت: در کنار این جنگ فرسایشی، آمریکایی‌ها انواع فشار، تهدید و تحریم را به ملت ایران تحمیل کردند تا مقاومت ملت ایران را در هم بشکنند ولی نتوانستند قدمی فراتر بگذارند.
وی ایثار و فداکاری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)را تجلی اراده خداوند متعال در مقابله با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند متعال در طول 8 سال دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک ایران نیز به دشمن داده نشد که این خود حکایت از قدرت و توان بالای انقلاب اسلامی دارد.
نوعی اقدم به توطئه بعدی آمریکایی‌ها برای مهار انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا با راه‌اندازی القاعده و طالبان خواست به هدف شوم خود برسد ولی در بکارگیری این گروهک‌ها  نیز دچار اشتباه شد.
وی در ادامه داعش را حاصل توطئه ضد اسلامی و ضد ایرانی آمریکا دانست و بیان داشت: آمریکایی‌ها در راه‌اندازی گروه تروریستی جدید خود از تمام هنرشان استفاده کردند به طوری‌که با دادن پرچم و شعار اسلامی به آنها وعده خلافت به جهان اسلام را هم به آنها دادند.
اطاعت از ولایت فقیه رمز موفقیت جبهه مقاومت
وی اطاعت از ولایت فقیه را رمز موفقیت جبهه مقاومت در عراق و سوریه عنوان کرد و گفت: در میدان جنگ اراده‌ها تعیین کننده است نه آهن پاره‌ها به‌طوری‌که هم در ایام دفاع مقدس و هم در جبهه مقاومت نیروهای اسلام با اراده خود در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و آنان را شکست دادند.
وی به استراتژی آمریکا در نبرد تن به تن اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها تا زمانی‌که اطلاعات کافی در مورد طرف مقابل به دست نیاورند وارد جنگ نمی‌شوند و امروز نیز دشمن نتوانسته به استعداد واقعی نیروهای اسلام در منطقه بلکه در جهان پی ببرد به همین دلیل به مواجهه مستقیم با ایران اسلامی واهمه دارد.
این کارشناس مسائل نظامی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تهدیدات آمریکایی‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در برابر تهدیدات آمریکایی‌ها اعلام داشتند که کوچکترین اشتباه آنها در برابر ایران با جبهه‌ای به گستردگی جهان همراه خواهد بود و این حکایت از نفوذ و قدرت ایران در جهان دارد.
نوعی اقدم خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌ها و قرار دادن نیروی نظامی یک کشور در لیست ترویستی را نشانه استیصال و سردرگمی آمریکا دانست و بیان داشت: آمریکا به هر کاری دست می‌زند تا شکست‌های خود در یمن، سوریه و ... را توجیه کند.
وی اعلام شماره تلفن برای تماس ایران و ارسال فرستاده برای میانجی‌گری را از دیگر نشانه‌های استیصال ترامپ برابر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:  ماجرای ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در مرزهای آبی نیز آنها را بیشتر سردرگم کرده است.
فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه امروز حتی خبر عملیات حزب الله در اسرائیل غاصب و یا تحرکات نیروهای جبهه مقاومت در منطقه لرزه بر اندام نیروهای آمریکایی می‌اندازد، خاطرنشان کرد: استراتژی آمریکا بر ماندن به هر قیمت بنا نهاده شده به همین دلیل آنها حتی از یک خبر مرگ آور نیز به شدت هراسان می‌شوند.
وی از جوانان خواست تا با تمرین درس دشمن شناسی، عزت آفرینی را تمرین کنند تا بتوانند با گام نهادن در راه شهدا در آینده کشور نقش آفرینی کنند، چراکه رزمندگان اسلام با روحیه برگرفته از مکتب عاشورا به مبارزه با استکبار پرداختند و توانستند عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور در جهان به ارمغان بیاورند.