«رعد و برق» آتش به جان مراتع بهبهان انداخت

رعد و برق» آتش به جان مراتع بهبهان انداخت17 خرداد-98
فرماندار بهبهان گفت: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شده است.
«رعد و برق» آتش به جان مراتع بهبهان انداخت
محمد حری فرماندار بهبهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان، اظهار کرد: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شد اما به دلیل تاریکی هوا امکان پرواز نیست و درصورت ادامه وزش باد صبح فردا بالگرد اعزام می‌شود.
وی افزود: یکی از آتش‌سوزی‌ها از استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و به سمت بهبهان حرکت کرد و دیگری در ارتفاعات تنگه‌بن در چند نقطه رخ داد که به دلیل مسیر صعب‌العبور تیم‌های پیشگام و امدادی پیاده به محل اعزام شدند.
فرماندار بهبهان با اشاره به حضور نیروهای پیشگام در محل، عنوان کرد: با توجه به مسیر دسترسی و احتمال افزایش وسعت آتش‌سوزی فراخوان به نیروهای بسیج، ارتش و مردم داده شد که باید پیاده به محل اعزام شوند.
وی گفت: در حال حاضر امکان برآورد وسعت آتش‌سوزی به دلیل پراکنده بودن در چند نقطه و ارتفاعات وجود ندارد.
حری گفت: دو روستای خائیز و پشگر در منطقه نزدیک به آتش‌سوزی وجود دارند به همین دلیل خودروهای آتش‌نشانی در روستاها حاضر شدند که در صورت حرکت آتش به سمت روستا از ورود آتش جلوگیری کنند.