مدیریت جهادی راه حل مشکلات اقتصادی نظام است

مدیریت جهادی راه حل مشکلات اقتصادی نظام است    4تیر-98
مدیریت جهادی یا جنگی که موجب ویرانی کشور وورشکستگی اقتصادی وفقر وبیکاری شدهت وی سرپاسداران وحامی شان خامنه ای رمال تحریم شده بخورد.
فرمانده سپاه ثاراالله کرمان گفت: راه حل مشکلات اقتصادی نظام مدیریت جهادی مسئولان در بخش‌های مختلف است.

مدیریت جهادی راه حل مشکلات اقتصادی نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جمع مردم رفسنجان و فعالان فرهنگی اظهار داشت: دشمنان نظام در این سال‌های اخیر ایجاد شبهه، تردید و دودلی را در دستور کار دارند و ارزش‌های انقلابی و جایگاه ولایت‌فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند و سعی دارند با بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی، سایبری و ماهواره‌ای زیر ساخت‌های اعتقادی و فکری نسل جوان را مورد هجمه قرار دهند.
وی بیان داشت: داعیه‌داران انقلاب ضمن دفاع از ارزش‌ها بحث امر به معروف و نهی از منکر را که از اوجب الواجبات است را در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و دفاع از ارزش‌های انقلاب به شکل گسترده مد نظر قرار دهند.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: این اشتباه است که همه مشکلات جامعه را به بحث هسته‌ای و تحریم ربط دهیم چراکه تحریم‌ها ۳۰ درصد در مشکلات کشور اثرگذار است و ۷۰ درصد معضلات دیگر کشور در بحث‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به ضعف مدیریت بر می‌گردد.
وی خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی نظام مدیرت جهادی مسئولان در بخش‌های مختلف است همان طور که ما می‌توانیم در بحث هسته‌ای، نانو، بحث‌های علمی، انواع رادارها و ...پیشرفت کنیم، می‌توانیم سایر مشکلات را هم برطرف کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز داشت:  با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی و اشتغال، بازهم حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس در دفاع از مردم سیل‌زده شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست.
وی اذعان کرد: وادارکردن نیروهای انقلابی برای برخوردهای قهری و احساسی هدف دشمن است که از این حرکت‌ها در فضای مجازی سوء استفاده کنند باید با زبان نرم و با بهره‌گیری منطقی و استدلال پیش رفت تا جامعه را واکسینه کنیم.
ابوحمزه با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا یک سکه دو رو و دولت‌های خبیث و حقه‌بازی که به دنبال تغییر در رفتار جمهوری اسلامی هستند، افزود: آن‌ها دنبال این هستند که در این نظام حرفی از شهادت و نفی استکبار نباشد و اسلام آمریکایی و انگلیسی بر ما حاکم باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اروپا و آمریکا از همدیگر نفع می‌برند آنها به دنبال برجام نیستند آنها اهداف دیگری در سر دارند که به دنبال تغییر رفتار در جمهوری اسلامی هستند.