برخورد قاطع با بدحجابی در خودروها

برخورد قاطع با بدحجابی در خودروها7 تیر -98
 اینگونه توصیه های زن ستیزانه ناشی از وحشت شدید ارگان های سرکوبگر از جونارضایتی عمومی به خصوص زنان و نگرانی از حرکات اعتراضی شان است.
دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: در صورت مشاهده افراد بی حجاب در خودروها در ابتدا به صورت لسانی به آن‌ها تذکر داده خواهد شد که در صورتی که مورد بی توجهی افراد مذکور قرار گرفت دستور توقیف و هدایت به پارکینگ خودرو متختلف صادر خواهد شد.
برخورد قاطع با بدحجابی در خودروها
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در تشریح برخورد با بدحجابی اظهار کرد: در صورت مشاهده افراد بی حجاب در خودروها در ابتدا به صورت لسانی به آن‌ها تذکر داده خواهد شد که در صورتی که مورد بی توجهی افراد مذکور قرار گرفت دستور توقیف و هدایت به پارکینگ خودرو متختلف صادر خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر 11هزار زندانی در استان خوزستان وجود دارد اما زندان تنها جای قاچاقچیان، سارقان و افراد شرور است تا محلی برای در امان ماندن جامعه از شرارت آن‌ها باشد از این رو ما بدهکاران مالی را جزو مجرمان نمیدانیم زیرا آن‌ها تنها به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند که کارهای فرهنگی و آموزشی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم که نتیجه آن در سال گذشته حافظ کل یا چند جزء شدن 7هزار زندانی بود.
دادستان عمومی و انقلاب اهواز در رابطه با خانواده زندانیان گفت: از نظر ما خانواده زندانیان گناهی نکرده‌اند لذا تا به امروز 1000خانواده زندانی را تحت پوشش خود قرار داده‌ایم و مستمری نیز برای آنان در نظر گرفته‌ایم.