دعوت علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان

دعوت علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان10 ابان-98
خامنه ای و پاسداران وحشت زده برای اینکه هزینه معرکه گیری تبلیغاتی 13 آبان را به دیگران تحمیل کنند . بنابراین از دعوت علمای اهل سنت آذربایجان غربی گفته شده که خواهان حضور گسترده سیاهی لشکر درشوی 13 آبان شده اند
علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان امسال دعوت کردند.
دعوت علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل‌سنت ارومیه امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با گرامی‌داشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی اظهار کرد: بر تمامی ملت ایران واجب است که در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به دسیسه‌ها و توطئه‌های بیش از پیش استکبار جهانی، ملت ایران باید امسال حضور گسترده‌ای در صحنه داشته و استکبارستیزی خود را به همگان نشان دهند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌شک ملت ایران با کسی سر دشمنی ندارد و تاکنون هیچ کشوری را نیز تهدید به حمله نظامی نکرده است بلکه جمهوری اسلامی ایران، مملکتی مقتدر بوده و بر سر آرمان‌های خود ایستاده است.
تسخیر لانه آمریکا سبب تحقیر این کشور شد
در ادامه ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر با تبریک روز 13 آبان بیان کرد: 13 آبان روزی بسیار مهمی برای ملت ایران است و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: در روز 13 آبان، لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد و مدارک مهمی یافت شد که نشان داد ایالات متحده به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه پیرانشهر گفت: بی‌شک تسخیر لانه آمریکا سبب تحقیر این کشور شد و آنها مجبور به بستن سفارت خود گرفتند و از سوی دیگر مشخص شد که ایالات متحده دشمن حقیقی و واقعی جمهوری اسلامی ایران است.
وی با دعوت از مردم پیرانشهر به حضور در راهپیمایی روز 13 آبان افزود: مردم باید با حضور گسترده در این راهپیمایی ثابت کنند که دشمن استکبار جهانی هستند و مبارزه با استکبار نیز تداوم دارد.
حضرت محمد(ص) مایه رحمت تمامی کائنات
در ادامه ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه نقده با گرامی‌داشت روز 13 آبان و نیز تبریک پیشاپیش هفته وحدت اظهار کرد: بی‌شک نبی مکرم اسلام(ص) و اهل‌بیت آن حضرت بهترین وسیله برای تداوم اتحاد مسلمانان در ممالک اسلامی هستند و حضرت محمد(ص) برای تمامی کائنات و برای تمامی جامعه بشری مایه رحمت بوده و همه گرد ایشان درآمده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید با وحدت خود به دنیا ثابت کنند که با یکدیگر برادر و برابر هستند افزود: بی‌تردید می‌توان اخوت و برادری را زیر سایر پیامبر(ص) ثابت کرد.
امام جمعه اهل سنت نقده بیان کرد: بی‌‌تردید مسئله‌ای که توانست در تمامی ادوار تاریخی و با وجود دشمنی، توطئه و دسیسه استکبار، تاثیرگزار بوده و نقشه دشمنان را نقش برآب و سبب اتحاد فرق اسلامی شود، نامگذاری هفته‌ای به نام هفته وحدت توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی تصریح کرد: امید است که دانشگاه‌ها و مدارس به تربیت نیروهایی بپردازند که به غیر از استکبارستیزی، عامل وحدت‌بخشی و همدلی در جامعه باشند.