13آبان بُت اَبرقدرتی آمریکا را شکست

13آبان بُت اَبرقدرتی آمریکا را شکست  10 ابان-98
چهره این طلبه ربات خامنه ای رمال و پاسداران تروریست هوار می زند کی شکسته است؟
امام جمعه شهر سردرود گفت: تصرف لانه جاسوسی آمریکا چهره واقعی این رژیم را بر همه آشکار کرد و حرکت ظلم ستیزی انقلاب با تسخیر این لانه شتاب بیشتری گرفت و بت ابرقدرتی آمریکا را شکست.
3آبان بُت اَبرقدرتی آمریکا را شکست
به گزارش  خبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، در ادامه مبحث خانواده در خطبه اول ، با اشاره به وظایف فرزندان در برابر والدین با اشاره به روایات معصومین(ع) و آیات قرآنی اظهار داشت: تند خویی در همه مواقع مورد نکوهش قرار گرفته اما این مهم در برابر والدین بسیار ناپسند بوده و مورد مذمت قرار گرفته است.
خطیب جمعه سردرود با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ تصریح کرد: ۱۳ آبان همچنین سالروز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی(ره) است که در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی به ترکیه تبعید شدند.
وی با اشاره به سالروز کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸، آن را نشان بارز شکست هیمنه آمریکا در دنیا دانست.
امام جمعه سردرود با اشاره به نقش صریح آمریکا در کودتا علیه دولت‌های مختلف برای منافع خود بویژه تحرکات اخیر در کشورهای منطقه، بر لزوم مدیریت ارتباطات با آمریکا و ممانعت از مداخله جویی در امور داخلی کشورها تاکید کرد.
وی با اشاره به حضور اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری جمهوری اسلامی، امنیت را اساس حرکت‌های یک کشور و آن را مهم‌ترین داشته مردم آن دانست و تاکید کرد: دشمنان برای سیطره بر یک ملت امنیت آن را در ابعاد مختلف مورد هجوم قرار می‌دهد.
خطیب جمعه شهر سردرود با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در کشورهای عراق و لبنان و تلاش معاندان برای تضعیف امنیت این کشورهای مهم محور مقاومت بر لزوم آگاهی مردم این کشورها و ابراز مسالمت آمیز خواسته‌های بر حق خود تاکید کرد.
چلیلی با اشاره به بیانات معظم له، ملت آزاد را، ملتی دارای اراده، فکر و عمل آزادانه دانست و بر لزوم صیانت از حرکت خود در مقابل دشمنان با اتکا به آگاهی و بصیرت تاکید کرد.