دشمنان نمی‌توانند پشتیبانی کشورهای مقاومت از یکدیگر را ببینند

دشمنان نمی‌توانند پشتیبانی کشورهای مقاومت از یکدیگر را ببینند10 ابان-98
ازکدام کشورها و مقاومت یادداشت شده است؟ چون یک رژیم تروریستی ولایت هست و چند گروه های تروریستی شامل حزب الشیطان لبنان و حوثی های یمنی و حشدالشعبی عراقی همین و بس.
امام جمعه پیشوا گفت: کسانی که امروزه در عراق و لبنان شعار می‌دهند و تجمع و تظاهرات می‌کنند کسانی هستند که نمی‌توانند کنارهم بودن کشورهای مقاومت را ببینند.
دشمنان نمی‌توانند پشتیبانی کشورهای مقاومت از یکدیگر را ببینند
به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه پیشوا در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته که در مصلی حرم امامزاده جعفر (ع) پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق، اعتقاد و احکام سه نشانه اصلی دین است، باطن دین جریان ولایت خدای متعال است که از طریق ولایت خلفای الهی و اولیاالله جاری می شود و کسانی که بار امانت الهی را به دوش کشیدند و به اسرار الهی پی بردند اولیاالله هستند بزرگ ترین افراد این سلسله چهارده معصوم هستند که از پیامبر (ص) آغاز می شود و به حضرت حجت (عج) ختم می شود.
وی افزود: باطن دین ولایت ائمه معصومین (ع)، تولی و تبری و امامت و ولایت است اگر به باطن دین عمل نکنیم دچار نفاق می شویم ولایت اهل بیت (ع) نیز ولایت خدای متعال است در ادامه این ولایت، ولایت فقیه نیز می باشد.
حجت الاسلام باقری در مورد امانت داری و این که انقلاب اسلامی نزد ما امانت است عنوان کرد: این حکومت و انقلاب را از آن خود نمی دانیم این حکومت از آن امام معصوم است ما مقدمه و امانت دار هستیم باید به صاحبش برسانیم و امانت دار باشیم ما مقدمه قیام حضرت زید هستیم.
امام جمعه پیشوا ادامه داد: اگر خدای نکرده به هر دلیلی از طریق شیطان، منافقین، دشمنان وکارهای عجیب داخلی ها شکست خوردیم حاکمیت و انقلاب را از ما می گیرند و به حاکمیت و قوم دیگر می دهند که در این ۴۰ سال مردم ایران خیلی خوب وفای به عهد کردند و انقلاب اسلامی را نگه داشتند اگر شده به قیمت آبرو، اموال و فرزندان خود این انقلاب را به نصرت الهی نگه می داریم و به صاحبش تحویل خواهیم داد.
وی در خصوص ۱۳ آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیان کرد: در ۴۰ ساله گذشته با کشفی که از لانه جاسوسی آمریکا داشتیم به جهانیان ثابت کردیم که این ها جز فساد و جاسوسی چیزی ندارند امروز همه دنیا می دانند پایگاه های آمریکا در جهان پایگاهی برای جاسوسی و فتنه و آشوب در کشورهای مختلف است لانه هایی که باید مورد رصد دقیق قرار بگیرنداین آشوب سازی ها را در عراق و لبنان و سوریه مشاهده می کنیم.
باقری در خصوص تجمعات و تظاهرات اخیر مردم لبنان و عراق اذعان کرد: از نکات مهمی که در تجمعات عراق و لبنان شاهد بودیم یک خط مشترکی در شعارها بود سال ۸۸ مگر منافقین شعار نمی دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سه سال بعدش در سوریه هم شعار دادند نه لبنان نه ایران، در تجمعات امروزه لبنان شعار می دهند لا ایران لا سوریه امروزه در عراق نیز شعار می دهند این ها نمی خواهند کشور های مقاومت در کنار وکمک هم و پشتیبان هم باشند نگرانی از این جااست که نمی توانند کنارهم بودن کشورهای اسلامی و مقاومت را ببینند.
امام جمعه پیشوا مبدا این آشوب ها در منطقه را اقدامات خصمانه آمریکا دانست و بیان کرد: مبدا این شعار و آشوب ها مشخص است ما ایرانی ها زخم خورده ایم و می فهمیم کاش مردم لبنان و عراق هم بفهمند که همه این کار ها برای سلب امنیت آنها است که باید مراقب باشند ملتی که امروز در عراق مطالبه دارند که حق است این ها همان مردمی هستند که در روز اربعین از جانشان مایه می گذارند آن ها را باید جدا کرد.
وی افزود: به دولت آمریکا می گوییم که نشانه های افول آمریکا مشخص شده که موریانه وار پوسیده می شوند و دشمنان هرچه بیشتر هزینه می کنند بیشتر نابود می شوند سال به سال پیروزی ایران بیشتر و شکست آمریکانیز بیشتر می شود.
باقری به ایجاد فتنه های پی درپی دشمنان علیه ایران در منطقه اشاره و عنوان کرد: فتنه‌های پی در پی که در کشور ما راه انداختند و جنگ ترکیبی که علیه ما راه انداختند جنگ نظامی نیابتی علیه ما و داعش را ایجاد کردند امروزه در عراق و لبنان فتنه های نیابتی راه انداختندآشوب ها را به خاطر ما محور مقاومت راه می اندازند روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است تمامی مردم مسوولین کسبه بازاریان همه و همه حضور چشمگیری داشته باشید.
امام جمعه پیشوا تصریح کرد: هفته وقف را تبریک میگویم در اسلام بیشتر به وقف و موقوفه توجه شد که برکات زیادی برای کشور و دین ما داشته است بسیار از مسائل کلان فرهنگی و مذهبی با وقف مدیریت می شود که خداروشکر در پیشوا نیز وقف جایگاه خوبی دارد.
وی در پایان با اشاره به برپایی موکب و حسینیه به نام پیشوا در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: اولین مرجع مردم ایران مشهدالرضا است انشالله بتوانیم در سال بعد یک حسینیه و مسافرخانه و موکبی به نام مردم پیشوا در مشهد داشته باشیم و این ظرفیت در پیشوا وجود دارد مردم پیشوا کسی هستند که در طول یک ماه برای اربعین ۵۰۰ میلیون برای موکب پیشوا کمک کردند.