الگو برداری از سپاه، کشور را به اقتدار می‌رساند

الگو برداری از سپاه، کشور را به اقتدار می‌رساند10 ابان-98
چرند گویی یک آخوند مسخ شده چون ویرانی کشور وفقر ومحرومیت وفساد فراگیر وتن و نوزاد وکلیه فروشی و گور وکارتن خوابی و کودکان کار خیابانی محصول سیاست مشترک آخوندها وپاسداران و شرکای شان راا لگوی اقتدار ارگان فاشیستی پاسداران می داند.
امام جمعه قرچک گفت: امروز روز الگو گیری از مواضع سپاه پاسداران است با موضع مقاومت و اطاعت از ولایت به برکت نیروهای انقلابی و جهادی در بخش امنیت، آمریکا به زانو در آمده است.
الگو برداری از سپاه، کشور را به اقتدار می‌رساند
به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: بدترین و خطرناک‌ترین بلا فتنه‌هاست، فتنه فکری و فرهنگی ریشه همه فتنه‌هاست، با فکر خراب جامعه خراب می‌شود و فتنه‌گر باطنش باطل است، فکرش خراب است و با زبان حق و ظاهر زیبا مدیر می شود و وقتی صاحب تصمیم شد، تصمیاتش شیطانی است .
وی گفت: هدف از تشکیل اتحاد غربی و عربی، تخریب تفکر اسلام ناب محمدی است، چرا استکبار و استعمار دست بردار نیستند، چون هدفش حذف اسلام ناب و انقلابی است.
امام جمعه قرچک افزود: فرمانده بصیر و آگاه کل قوا به جوانان، دانشجویان، دلسوزان، مدیران انقلابی و جهادی فرمان دادند هر وقت دستگاه یا قرارگاهی اختلال پیدا کرد یا کوتاهی کرد و ناتوان شد شما آتش به اختیار عمل کنیداین فرمان بیانگر یک توطئه و فتنه فرهنگی است، که نمونه بارز سند ۲۰۳۰ است.
اسماعیلی تصریح کرد: عقلانیت درست در انقلابی گری است عقلانیت این نیست که انسان خودش را تحت سیطره و سلطه شیاطین قرار دهد، امروز آل سعود اسیر و ذلیل شد، چون مو به مو دستورات استکبار را اجرا کرد، هدف راضی کردن شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده اسلام  که قصد و هدفش نابودی است.
وی بیان داشت: رهبر بصیر و شجاع در عصر سلطه گری و سلطه پذیری ریشه سلطه را خشکاند، قدرت سلطه را پوشالی خواند، باپیروزیهای پی در پی در مقابل استکبارخیر و برکت مقاومت را ثابت نمود، منطق پوچ آنها را به ملتها جهان اعلام کردند، رهبر جهان اسلام ، امروز نقشه های راهبردی را فقط با منطق حسینی رهبری می کند، لذا مبارزه با استکبار منطقی عقلانی و تکلیفی الهی است.
امام جمعه قرچک گفت: امروز قرارگاه فرماندهی باطل، شیطنت و شرارت را آمریکائیها دارند خوی ضد بشری شان برای دنیا ثابت کردند حتی آنهایی که به او کمک کردند و دل بستند رحم نکرده و نابودشان کرد، آخرینش ابوبکر بغدادی است، لذا قدرت استکباری و جهنمی آمریکا ماندنی نیست و از بین خواهد رفت .
اسماعیلی تاکید کرد: به قهرمانان واقعی مان اقتدا کنیم، شهدای والامقام مان ۱۳ ساله ها اقتدا کنیم، امام خمینی (ره) فرمود او رهبر ماست.
وی عنوان کرد: ۱۳ آبان حوادث فراوانی دارد، سالروز تبعید امام عزیز پس از اعتراض قانون کاپیتولاسیون در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان مظلوم و حق شناس توسط رژیم ستم شاهی در سال ۵۷ بدستور آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان دانش آموزان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸ می باشد.
امام جمعه قرچک ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ است، امروز هیچ کس کوتاهی و عقب نشینی و سستی ندارد فقط موضع درست مقاومت است، جرم ترسوها و سازش کاران بخشودنی نیست، دشمنی با استکبار نباید کم رنگ شود.
اسماعیلی افزود: حالا که ثابت شد دشمن ما، عهد شکن، دروغگو، حیله‌گر و غیر قابل اعتماد است، برای همه اتمام حجت است امروز در عراق و لبنان فتنه‌های جدیدی را آغاز کردند.
 وی بیان داشت: دلسوزان و خیر خواهان عراق و لبنان بدانند اولویت اصلی آنان نا امنی است، هدف ارتش های استکباری، تجاوز، غصب و ضربه زدن به کشورهای دیگری است، اما در فلسفه و منطق نیروهای مسلح ما ضمن اینکه دفاع در حال خود محکم و قدرتمندانه وجود دارد، اما تجاوز ابداً جایگاهی ندارد و از مظلوم دفاع خواهد کرد.
امام جمعه قرچک تاکید کرد: به دشمن نباید اعتماد کرد، نباید لحظه‌ای از تحرکات دشمن چشم برداشت و غافل شد، نباید دشمن را ناتوان و حقیر شمرد بلکه باید آن را در اندازه های خود شناخت و برای مقابله آماده بود، نباید به پیروزی‌ها مغرور شد چرا که یک لحظه غفلت می‌تواند همانند جنگ احد پیروزی را تبدیل به شکست کند.
اسماعیلی گفت: سومین فرصت دوماهه ایران به اروپا نیز پایان رسیده و نوبت به گام چهارم تعهدات هسته ای است، تا کنون اروپا نشان داد در دشمنی با ایران دست کمی از آمریکا ندارد، هیچ مورد اعتماد نیست، لذا گام چهارم باید محکم تر بر اساس عزت و حکمت برداشته شود.
وی در ادامه گفت: امروز روز الگو گیری از مواضع سپاه پاسداران است با موضع مقاومت و اطاعت از ولایت چه پیروزی هایی را کسب کرده است، به برکت نیروهای انقلابی و جهادی در بخش امنیت، آمریکا به زانو در آمده است.
امام جمعه قرچک در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا در بخش اقتصادی همچنان رجز خوانی می کند و مسئولین ما همچنان شعار پذیرش FATF را می دهند، تنها راه باقیمانده دشمن برای نفوذ و ضربه زدن همین راه است.