تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دومین انقلاب بود

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دومین انقلاب بود10 ابان-98
انقلابی که امثال تو مدافعش باشندتوی سرتو ورهبران د جال و رمال خمینی و خامنه ای بخورد چون موجب شد مشتی ا نگل ومفت خور ومتحجر وجنگ افروز غارت گر وویرانگر قدرت را انحصاری کنند و روزگار مردم ایران را سیاه نمایند.
امام جمعه پردیس گفت: این دومین انقلاب پس از انقلاب اسلامی ایران بود و بزرگتر از انقلاب اول خواندند و پس از خروج حدود ۱۰۰ جلد اسناد جاسوسی ماهیت آمریکا را برای جهانیان افشا کرد.
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دومین انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز ۴ این شهر برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده اظهار کرد: این نوجوان ۱۳ ساله دانش آموز در این سن تدبیر داشته و با نارنجک به زیر تانک می‌رود و خطر بزرگی را از هم‌رزمانش دور می‌کند.
وی گفت: رهبر ما پس از شنیدن این ایثار اعلام کردند رهبر ما آن نوجوانی است که نارنجک به کمر بسته و به زیر تانک می‌رود، که یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرامی می‌داریم.
توسلی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی، بیان کرد: هفته پدافند غیرعامل به عنوان دفاع از شهر، ناموس، منطقه و برای امنیت خانه‌ها، شبکه‌های آب، برق، گاز، مدارس، کارخانه ها و... در نقاط پرتراکم به کار می‌رود.
امام جمعه پردیس ادامه داد: در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ نهضت حضرت امام یک سال قبل از این تاریخ آغاز شد و یکسال و چندماه زندانی، بازداشت امام ادامه داشت تا این تاریخ و شبانه امام را بازداشت و سپس به ترکیه تبعید شدند.
وی با بیان اینکه پس از چند سال در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ مردم به تظاهرات خود ادامه می‌دادند و در ۱۳ شهر و استان کشور حکومت نظامی اعلام شد، تصریح کرد: در این تاریخ دانش آموزان در محوطه دانشگاه تهران اقدام به تظاهرات کردند اما با ناجوانمردی به دست مزدوران شاه به شهادت می‌رسند.
امام جمعه پردیس افزود: در سال بعد دانشجویان در خیابان طالقانی در محل ساختمان جاسوس خانه آمریکا توقف و به یکباره از دیوار سفارتخانه بالا رفته و این محل را اشغال کردند.
وی ادامه داد: امام به حمایت از دانشجویان برآمدند و فرمودند; این دومین انقلاب پس از انقلاب  اسلامی ایران بود و بزرگتر از انقلاب اول خواندند و پس از خروج حدود ۱۰۰ جلد اسناد جاسوسی ماهیت آمریکا را برای جهانیان افشا کرد.
توسلی اضافه کرد: کشورهای جهان متوجه شدند تمام سفارتخانه های آمریکا جاسوس خانه است و پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی این تفکر در دنیا پابرجا مانده است.
امام جمعه پردیس تصریح کرد: در عراق، تظاهرات اخیر از سفارت آمریکا برنامه ریزی شده، در لبنان تظاهرات و مطالبات مردمی این کشور در ابتدا با نقشه شوم آمریکایی ها و از سفارت این کشور در لبنان آغاز شد.
وی افزود: چند سال قبل کودتایی در کشور ترکیه برنامه ریزی و اجرا شد که علی‌رغم رابطه نزدیک دو کشور مشخص شد تمام این اتفاقات از سفارت آمریکا برنامه ریزی و حمایت شده بود.
توسلی ادامه داد: در مجلس ما روز ۱۳ آبان را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار تصویب و به قانون تبدیل شد و هر ساله در این روز راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور به خصوص در شهرستان پردیس برگزار می‌شود.
امام جمعه پردیس اضافه کرد: دانش آموزان در این راهپیمایی نقش پررنگی را برعهده دارند و تمام اقشار جامعه در کنار فرزندانشان حضور خواهند داشت که امسال نیز این راهپیمایی روز در دوشنبه از ساعت ۹ صبح از میدان عدالت پردیس به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: پس از رحلت پیامبر اکرم در اول سال ۱۱ هجری ۲۵۰ سال دوران امامت یازده امام شیعیان است و شیعیان احکام، نیازمندی های فکری را از امامان یا از نمایندگان خود می‌گرفتند.
توسلی تصریح کرد: حال که امام یازدهم از دنیا رفتند و امام زمان(عج) در پس پرده باقی ماندند، یک تفکر که مدیریت آینده جامعه بشریت میباشد امام یازدهم بنیانگذری و فرمودند، اگر شیعیان ما بعد از این دسترسی به امام معصوم نداشتند میتوانند به نایب های خاص و بعد عام دسترسی داشته باشند که امروز با نام ولایت فقیه می‌شناسیم.
امام جمعه پردیس افزود: ۶۹ سال نواب خاص امام زمان(عج) مانند عثمان ابن سعد رابط بین امام و مردم بودند و پس از آن به نواب عام امام برمی‌گردد.
وی ادامه داد: امام عسگری(ع) فرمودند; آن فقیهی که چهار شرط داشته باشد، نفس خود را حفظ کند، حافظ دین باشد، با هواهای نفسش مقاومت کرده و اطلاعت امر مولا و حجت خدا را کند، تمام اقشار مردم باید مقلد آن فقیه و عالم باشند.
توسلی در پایان خاطرنشان کرد: امام عسگری(ع) راه را برای حاکمیت ولایت فقیه در زمان غیبت باز کردند و امروز علما و فقه‌های ما باید این مباحث را بیان کرده و فرهیختگان، اهل قلم، فکر و اندیشه این فکر امام عسگری(ع) را ترویج داده و در جهت نویر افکار عمومی قدم بردارند.