دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی است

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی است  10 آبان-98
 ملت های کشور های اسلامی همچون ملت های عراق و لبنان می دانند دشمن فتنه گر کیست .برای همین علیه شعار می دهند وخواهان اخراج این دشمن ازکشورخود شده اند؟
امام جمعه گچساران گفت: دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی است و اینجا است که باید هوشیار بود.
دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد، تقوا راه رسیدن به خداوند است تقوا تنها راه رسیدن و سعادت تقوای الهی است و بدانید انسان بدون تقوا روی سعادت را نخواهد دید.
امام جمعه گچساران ادامه داد: انسان باید تلاش کند بندگی کند و گاهی اوقات انسان خودش را بدون از عیب می‌داند و می‌گوید من تمام کارهایم درست است و این به معنای غفلت کردن است.
خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: تنها معصومین هستند که بی نقص هستند و اگر کسی خودش را کامل دانست مطمئن باشید خطا کرده است.
وی عنوان کرد: اگر انسان بخواهد به جایی برسد باید اول تلاش کند در حالت غفلت نباشد و این مرحله اول است و در مراحل بعدی علم است و وقتی به این آگاهی رسید که خالق را شناخت و رابط بین خالق و مخلوق را شناخت برای چنین انسانی وقت عمل رسیده است.

حجازی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو گفت: مقام معظم رهبری به موضوع بسیار مهم اشاره داشتند و آن بحث امنیت بود و بحث قومیت‌ها و اوایل انقلاب هم نقش ارتش را مهم ارزیابی کردند.
وی عنوان کرد: رهبری بیان می‌دارند، اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد  هیچ کار درستی نمی‌شود در آن کشور انجام داد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: باید بدانیم نبود امنیت باعث می‌شود تمامی کارهای کشور مختل شود و بدانیم دشمن در تلاش است نیروهای نظامی ما را تضعیف کنند.
حجازی با اشاره به دیگر بیانات رهبری افزود:ایشان  عنوان دارند که دشمن در برخی کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد فتنه است و آنها از ایجاد وحدت ناراحت هستند.
وی ابراز کرد: رهبری عنوان دارند که آنها قبلا در ایران نیز چنین کاری انجام دادند اما با بصیرت مردم ناموفق ماندند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: کشورهای همسایه باید مراقب باشند زیر ساخت هر کشوری امنیت است و ملت‌ها و دولت ها با وحدت به دنبال ایجاد امنیت باشند.
خطیب جمعه گچساران افزود: دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی است و اینجا است که باید هوشیار بود.
وی اذعان کرد: امرو که نزدیک انتخابات آمریکا است ترامپ می‌گوید من ابوبکر بغدادی را کشته‌ام و فراموش کرده‌اند خودشان داعش را تشکیل داده‌اند چرا که خانم کلینتون خودش گفت داعش را ما تشکیل داده‌ایم.
امام جمعه گچساران ادامه داد: ترامپ کاری کرده است حتی مجلس آمریکا نیز به او می‌خندد و امروز خداوند به ما عنایت کرده است رهبری آگاه و فرزانه داریم.
وی با اشاره به روز 13 آبان ماه گفت: 13آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی است و این روز را تبریک گفته و از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می شود.
حجازی با بیان اینکه در ۱۳ آبان اتفاقات بزرگی روی داده است و از همه مهمتر تسخیر لانه جاسوسی است که امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده است، خاطرنشان کرد:دشمن تلاش دارد و باید سعی کنیم در این روز حضوری با شکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشیم.