استکبار دست گدایی به سوی انقلاب اسلامی دراز کرده است

استکبار دست گدایی به سوی انقلاب اسلامی دراز کرده است 10 آبان-98
بدجوری  خامنه ای به ا فلاس افتاده است . برای اینکه نیازشدید به پادوهای جارچی اش در تریبون نمازجمعه ها دارد تا روضه ضد استکباری یا ضدآمریکایی بخوانند.
امام جمعه ایلام گفت: دشمن در شرایطی قرار دارد که دست گدایی به سوی ایران دراز کرده است، تا قدرتش در منطقه تضعیف نشود.
استکبار دست گدایی به سوی انقلاب اسلامی دراز کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار داشت: مومنان باید همواره تلاش کنند هر کاری انجام می‌دهند به یاد خداوند و به دنبال رضای پروردگار باشد، بنابراین ذکر الله‌اکبر یادآوری عظمت خداوند متعال است، افرادی که خدا را می شناسند با رضایت و به راحتی جان خود را تقدیم خداوند متعال می‌کنند.
وی افزود: تجربه چهل و یک سال نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که ملت هر قدمی برای رضای خداوند برداشته، آمریکا در برابر آن هیچ غلطی نکرده است، و سبب شده ایران قدرت آمریکا در جهان را به چالش کشیده و این امر مهم نشان می‌دهد پول، قدرت، مقام، پست و ... در برابر عظمت خداوند هیچ ارزشی نداشته و گذرا است.
امام جمعه ایلام بیان کرد: دشمن در شرایطی قرار دارد که نیاز به کمک دارد و برای بسیاری از مشکلاتش از ایران کمک می‌خواهد و دست گدایی به سوی کشور عزیزمان دراز کرده تا قدرتش در منطقه تضعیف نشود و این امر مهم نشان از شکست این استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای به‌یاد ماندنی دارد، در سیزده آبان سال ۴۳ بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه تبعید شد و سیزده آبان ۵۷ دانش آموزان به دست طاغوت به شهادت رسیدند.
کریمی‌تبار ادامه داد: قبل انقلاب که آمریکا بر کشور آن وقت سلطه داشت، وقتی امام راحل رفتارهای استکبار را در برابر ملت مشاهده می‌کرد غیرت ملی و مذهبی ایشان به جوش آمد و اعتراض این امام عزیز سبب تبعید ایشان شد.
وی عنوان کرد: عزت و حیا در سایه مبارزه به وجود می‌آید و اولین گام در مبارزه اراده است که آمریکا همواره به‌دنبال گرفتن اراده ملت مبارزه ایران در برابر خود است که با شکست مواجه می‌شود.