مدیر برکنارشده تلویزیون حکومتی ایران به ریاست سیمافیلم منصوب شد


مدیر برکنارشده تلویزیون حکومتی ایران به ریاست سیمافیلم منصوب شد     6 آذر -98
درراستای  باند بازی ها هرگاه  مهره های خودی که به دلایلی بطور مقطعی برکنار می شوند سپس ارتقای مقام می یابند.
جواد رمضان‌نژاد
جواد رمضان‌نژاد، مدیر پیشین شبکه پنج تلویزیون ایران که خردادماه سال جاری به دلیل «توهین» یک مداح در برنامه زنده این شبکه به خلفای اهل سنت از کار برکنار شده بود، روز دوشنبه، چهارم آذر، به ریاست مرکز «سیمافیلم» منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، مرتضی میرباقری، معاون سیمای صداوسیما، جواد رمضان‌نژاد را به این سمت منصوب کرد و در حکم او نوشت: «رسالت کنونی شما انتقال معارف و مقاصد انقلاب اسلامی است؛ نگرش استعلایی که کرانه‌های آن در دست‌نوشته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به تولیدگران عرصه نمایش تشریح شد.»
آقای رمضان‌نژاد که متولد ۱۳۵۶ است، در سال‌های اخیر مسئولیت‌ها گوناگونی را در صداوسیما عهده‌دار بوده است. او اولین مدیر شبکه افق، شبکه زیر نظر سپاه، از زمان تأسیس در سال ۹۳ تا ۹۷ بود و پس از آن به ریاست شبکه پنج رسید.
اواخر اردیبهشت ۹۸، در خلال پخش زنده مراسمی به مناسبت ولادت حسن بن علی، امام دوم شیعیان، احمد قدمی که از مداحان رسمی حکومتی است «کلمات توهین‌آمیزی» را درباره خلفای اهل سنت و عایشه، همسر پیامبر اسلام، بر زبان آورد که انتقادات گسترده‌ای را، به‌خصوص در میان اهل سنت، برانگیخت و نهایتاً به برکناری مدیر پخش شبکه پنج و جواد رمضان‌نژاد، مدیر شبکه، انجامید.
همزمان، احمد قدمی، مداح، نیز به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و پس از چند ساعت بازداشت، با قرار کفالت آزاد شد، اما دیگر خبری از نتیجه پرونده قضایی او منتشر نشد.
جواد رمضان‌نژاد در فاصله برکناری از مدیریت شبکه پنج تا انتصاب به ریاست مرکز سیمافیلم، قائم‌مقام این مرکز بود.
بر اساس احکام جدیدی که مرتضی میرباقری صادر کرده، حسین کرمی، مدیر پیشین مرکز سیمافیلم، نیز به سمت قائم‌مقام معاونت سیما منصوب شده است.