با آمریکا کنار نمی‌آییم/ اثبات بدعهدی غرب در تعهدات برجام

با آمریکا کنار نمی‌آییم/ اثبات بدعهدی غرب در تعهدات برجام 10 آبان-98
آخوندپیزوری چکاره است که سخنگوی ملت شده و فتوای ضد آمریکایی داده است تا تحریم ها بازهم بیشتر تشدید شود؟
امام جمعه دهدشت گفت: بدعهدی و حیله‌گری آمریکا در طول تاریخ برای ملت ایران به اثبات رسیده و ما نمی‌توانیم با آمریکا کنار بیاییم.
با آمریکا کنار نمی‌آییم/ اثبات بدعهدی غرب در تعهدات برجام
 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: به طور کلی بخشی از ساختار نطام اسلامی و شریعت اسلام و از مبانی اسلام و دینداری مبارزه با استکبار و ستمگران و زورگویان است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: هدف اسلام این بود که ملت‌ها را از انحرافات فکری و ستم ستمگران نجات دهد.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ هر پیامبری در تبلیغ دین در مقابل حاکمان قرار می‌گرفت، ادامه داد: دینداری با منافع زورمداران و زراندوزان در تضاد است.
حسینی گفت: وقتی یک شخصی مردم را به دین دعوت می‌کند ستمگران آن را تهدید منافع خود می‌دانند بنابراین به مبارزه برمی‌خیزند و آنها را به زنجیر و زندان می‌افکنند و پیروانشان را زجر می‌دهند.
حسینی با بیان اینکه مسلمان در مقابل ظلم و ستم نباید ساکت باشد، افزود:نمی‌شود کسی بگوید دیندارم اما با ستمگران کاری ندارم.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: امروز آمریکای آتش‌افروز و جهانخوار در رأس ستمگران قرار دارد و ما نمی‌توانیم با او کنار بیاییم.
حسینی با بررسی اجمالی رفتار غرب قبل و بعد از انقلاب اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب جز تحقیر و شرارت ندیدیم حکومت پهلوی دست نشانده غرب حکومت تحقیر ملت ایران بود بعد از پیروزی انقلاب و مستقر شدن حکومت ولایی مبارزه استکبار بیشتر شد و توطئه‌ و تحریم‌ها ادامه یافت.
حسینی با بیان اینکه آمریکا سراسر مکر و حیله است، اظهار داشت: در برجام زیر همه تعهدات زد هدف آمریکا از نقشه‌های شوم براندازی نطام بوده تاکنون به اهدافش دست نیافته است هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ملت و نظام ما باشکوهتر از گذشته به راه عزت، استقلال، پیشرفت ادامه خواهد داد.
حسینی روز فرهنگ عمومی را یادآور شد و گفت: فرهنگ و باور از عوامل پیشرفت ملت‌هاست اگر فرهنگ و باور متعالی بود رشد خواهیم کرد و اگر خرافی بود سقوط می‌کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: متعالی‌ترین فرهنگ‌ها و باورها اخلاق الهی است خداوند در اوج کمال است هر کس به باورهای دینی عمل کند و اعتقاد داشته باشد به اوج کمال خواهد رسید و هرچه از فرهنگ دینی فاصله بگیریم ذلت ما بیشتر می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشته شدن ابوبکر البغدادی تصریح کردداعش، بن‌لادن و ابوبکرها ساخته آمریکا بود هر وقت به کسی نیاز دارند او را حمایت می‌کنند و هر وقت تاریخ مصرفش به اتمام رسید به کشتن می‌دهند.
حسینی افزود: وقتی مردم نادان باشند و جامعه دچار جهل شد به راحتی بازی می‌خورد و از مکتب‌های انحرافی و فرقه‌های وهابیت پیروی می‌کند.
امام جمعه دهدشت اوضاع عراق را یادآور شد و با بیان اینکه مسلمانان نباید تحت تأثیر نفوذی‌ها قرار بگیرند، افزود: نفوذی‌ها در اعتراضات میدان‌دار می‌شوند تا مردم به حق خود نرسند.