خبرنگاران به دور از نگاه سیاسی در معرفی کاندیداها حضور فعالی داشته باشند

مگر دررژیم ولایت فقیه جنگ باندی وجناحی درهمه زمینه ها وجودندارد؟ مگر رسانه های خبری آزاد ومستقل اند تاوابستگی باندی و جناحی نداشته باشند؟ ازسوی دیگر مگر نامنویسی نامزدان بدون مانع ونظر استصوابی شورای نگهبان آلت دست خامنه ای رمال است؟
خبرنگاران به دور از نگاه سیاسی در معرفی کاندیداها حضور فعالی داشته باشند
رضوانشهر -ایرنا-فرماندار تالش در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : امروزه نقش فضای مجازی در زندگی اجتماعی و سیاسی مردم بسیار پررنگ است و قطعا میتواند تاثیر زیادی بر تفکرات مردم بگذارد.
سید عیسی مهدوی با بیان اینکه رسانه ها حق نقد و حتی دفاع از برخی کاندیداها را دارند، اظهار داشت : ما طرفدار نقد سازنده هستیم اما خبرنگاران نیز در نگارش مطالب و مشکلات دقت کافی را داشته باشند که موجب سوء استفاده دشمنان نشوند.
رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه طوالش  با بیان اینکه امروز کشور با فشارها و توطئه های مختلفی مواجه است تاکید کرد: قطعا اصحاب رسانه در روشنگری این توطئه ها میتوانند با دولت و نظام همکاری داشته باشند.
مهدوی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس در تالش نیز گفت : خبرنگاران در بیان مطالبات مردم و معرفی درست کاندیداها به دور از نگاه سیاسی حضور فعالی داشته باشند.
در این مراسم دادستان تالش و عمران نعمت الهیان رئیس هیات نظارت بر انتخابات تالش نیز مطالبی در زمینه فعالیت رسانه ای بیان داشته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با ۲۰۰ هزارنفر جمعیت واقع شده است .