راه درمان نفاق در جامعه اسلامی روشنگری است

راه درمان نفاق در جامعه اسلامی روشنگری است 8دی-98
ادعای دروغ محض وارونه شده است .چون سیاست سانسور نهادینه شده بیش از 40 ساله عکس این ادعای مدافع روشنگری راه درمان نفاق تجربه شده است . نمونه اعمال سیاست قطع اینرنت و سانسوری که درآبان اجرا گردید و همچنان آمارقتل عام شدگان اعتراضات آبان اعلام نشده است.
معاون راهبری استانها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه راه درمان نفاق در جامعه اسلامی روشنگری است گفت: مردم ما در 9 دی صف خود را از فتنه گر ها جدا کردند.
راه درمان نفاق در جامعه اسلامی روشنگری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز در همایش اقشار تاثیر گذار حوزه فرهنگ دین با محوریت تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب از خودسازی فردی تا تمدن سازی اظهار کرد: امسال فتنه ای را پشت سر گذاشته ایم که به بهانه تغیرات قیمت بنزین و با رویکرد اعتراض و اجازه دادن به اشرار برای تخریب اموال عمومی، قتل، جنایت و غارت ها انجام شد که با مدیریت خوب حجم این فتنه از فتنه 88 کمتر بود.
وی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت کشور حاصل خون شهدا و صبر مردم ایران است گفت:  مردم ما مردم دقیقی هستند می دانند چه کسی کار می کند چه کسی شعار می دهد و چه کسی مسائل کشور را دنبال می کند.
معاون راهبری استانها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد:  تدبیری که شعارش را چند سال است می شنویم اگر خوب مدیریت می شد شرایط امروز کشور خیلی بهتر از این بود.
وی گفت: مردم ما بصیر هستند  یکی از ویژگی های انسان بصیر اصلی و فرعی کردن مسائل است که ما باید نظام مسائل به فرزندانمان یاد دهیم باید قدرت تحلیل آن ها را تقویت کنیم تا بتوانند مسائل کشور را تحلیل کنند.
معاون راهبری استانها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: باید از جریان فتنه 9 دی درس گرفت امروز راه درمان نفاق در جامعه اسلامی روشنگری و راه درمان کفر در جامعه مقاتله است مردم ما در 9 دی صف خود را از فتنه گر ها جدا کردند.
حریزاوی گفت: فتنه آبان امسال با درایت رهبری مدیریت جلوی استمرار آن گرفته شد طرحی چیده شده بود که همان اتفاق در لبنان بود و عراق بود.