ذوالنور: به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر، آمریکایی‌ می‌زنیم


ذوالنور: به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر، آمریکایی‌ می‌زنیم  16 دی – 98
طلبه پاسدارا طلاعاتی احساسی وبی منطق شده با نگ مفت وگنشجک مفت پلاش نموده  شعار تبلیغاتی تهدیدآمیز دهد چون دلش برای پاسدار تروریست قاسم سلیمانی تنگ شده ومی خواهد توی لیست اسامی ملحق شدن به پاسداران قاسم سلیمانی قرارگیرد .
مجتبی ذوالنور، نماینده مجلس ایران
مجتبی ذوالنور، رئيس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، گفته است اگر آمریکا بخواهد ۵۲ نقطه ایران را بزند، «ما به تعداد آیات قرآن مناطق آنها را خواهیم زد» و «به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر، ۱۲۴هزار نفر از آنها را می‌زنیم».
قرآن، کتاب دینی مسلمانان بیش از شش هزار آیه دارد و بر اساس گفته‌های آقای ذوالنور، واکنش جمهوری اسلامی بیش از شش هزار نقطه مربوط به دولت آمریکا را شامل می‌شود.
این نماینده مجلس همچنین گفته که پایگاه‌های آمریکا از بحرین تا یمن «در برد موشک‌های ما قرار دارند» و اگر آمریکا «مراکز فرهنگی ما را هدف قرار دهند ما نیز ناوها و پایگاه‌هایشان را می‌زنیم».
دونالد ترامپ روز ۱۴ دی با اشاره به تهدیدها و هشدارهای مقام‌های ایران به انتقام‌گیری به‌خاطر کشته‌شدن قاسم سلیمانی، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت در صورت تهدید شهروندان یا منافع کشورش ۵۲ نقطه ایران، از جمله نقاط مهم از نظر فرهنگی، هدف قرار خواهد گرفت.