نامه‌هاوصدای شما


حل مشکلات معلولین و روشندلان
نبود مشاغل مناسب با شرایط روشندلان و اوضاع نابسامان اشتغال، از مشکلات اساسی این افراد است. مدتی است به دلیل بیکاری و ناتوانی در یافتن شغل جدید با مشکلات عدیده مالی مواجه هستم. از سازمان بهزیستی تقاضا می‌شود برای افزایش یارانه‌های نقدی و کمک‌های معیشتی افراد ناتوان و معلول چاره‌اندیشی کنند و یا برای اشتغالزایی بیشتر و بازار کسب و کار این افراد اقدامات ضروری را انجام دهند.
یک هموطن نابینا – تهران
*چند مسافر مترو از تهران: مدتی است تاخیر در رسیدن قطارهای مترو به ایستگاهها زیادتر از حد معمول شده و تابلوی اعلان ورود هم از کار افتاده است! علاوه بر آن قطارها در حرکت از ایستگاهها بیشتر از سابق توقف دارند که با اعتراض مسافران روبرو می‌شوند. علت چیست؟ لطفاً مسئولان محترم مترو پیگیری نمایند.
*
جبرئیلی از ساکنین محل: از ساکنین خیابان شهید غیبی فدائیان اسلام هستم. در این محل کارخانه روغن‌نباتی متعلق به ارتش وجود دارد که پس از چند سال تعطیلی، 7- 8 ماهی است که مجدداً شروع به فعالیت کرده و شبها از ساعت 8 ببعد بوی بد و مشمئزکننده‌ای از آن خارج و منطقه را دچار آلودگی زیست محیطی کرده است. هرچه به مسئولان ذیربط می‌گوییم در جواب می‌گویند کاری از ما ساخته نیست. لطفاً صدای اهالی محل را به گوش مسئولان ذیربط برسانید شاید گوش شنوایی پیدا شود.