آشنا: ترامپ با ترور سردار سلیمانی با سرنوشت آمریکا قمار کرد

آشنا: ترامپ با ترور سردار سلیمانی با سرنوشت آمریکا قمار کرد  15 دی-98

رقابت مشاورفرهنگی حسن روحانی با ستون طنزگفت وشنود اوین نامه کیهان.

آشنا: ترامپ با ترور سردار سلیمانی با سرنوشت آمریکا قمار کرد

تهران - ایرنا - رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک گفت: ترامپ با سرنوشت آمریکا قمار بزرگی کرد و مردم ایران به دنبال تلافی مشروع و عادلانه خون سردار سلیمانی هستند.
 حسام‌الدین آشنا روز یکشنبه در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران افزود: امروز پیکر شهید سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی وارد کشور شد؛ این سردار نقش بسیار مهمی در دفاع از ایران داشته است.
وی ادامه داد: ورود پیکر این شهید به خاک ایران، یک روح تازه برای مردم ما به همراه می‌آورد و بار دیگر نشان می‌دهد که مردم ایران همه با هم هستند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ادامه داد: این پیکر مطهر از هر شهری که عبور کند، لطافت، طراوت و تازگی را با خود به همراه می‌آورد.
آشنا تصریح کرد: آمریکا به رهبری ترامپ دست به قمار بزرگی زد، قماربازان می‌دانند که امکان دارد گاه تمام اموال خود را در قمار ببازند، ترامپ با مال و اموال خود قمار نکرد، بلکه با سرنوشت آمریکا قمار کرد.
مشاور رئیس‌جمهور گفت: مردم ایران متمدن و هوشمند هستند و می‌دانند که چگونه باید رفتار کنند، ترامپ در نگرانی پاسخ کوبنده ایران خواهد ماند و مردم و مقامات ایران به دنبال تلافی مشروع و عادلانه هستند ولی کی، کجا، چه وقت، به چه عمقی این تلافی انجام می‌شود، بعدا اعلام می‌شود.

فرماندهان ارشد نظامی در منزل شهید ابومهدی مهندس حضور یافتند