وجود 102 نقطه پرتصادف در کرمانشاه

وجود 102 نقطه پرتصادف در کرمانشاه/ 66 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و آشکارسازی شده است   9 اردیبهشت – 99
 دررژیم ذزدان و غارتگران و جنگ افروزان وتخریب گران  ولایت فقیه چنددهه است که جاده های غیراستادرد ومرگ آفرین رکورد شکنی جهانی آمار تصادفات ومرگ ومیر داشته است؟ در مقابل طی این مدت چقدر هزینه های بسیار سنگین کمر شکن صرف برنامه های جنگ داخلی و برون مرزی و  هسته ای وموشکی شده است که بطوردربست  علیه مطالبات  مردم ایران و منافع ملی کشور بوده است .در حالق که  سهم کوچکی از این رقم به ترمیم جاده های کشور اختصاص داده نشده است؟
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به وجود 102 نقطه پرتصادف در استان اشاره کرد و گفت: 66 نقطه از این تعداد به‌عنوان حادثه‌خیزترین نقاط شناسایی شده است.
وجود 102 نقطه پرتصادف در کرمانشاه/ 66 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و آشکارسازی شده است
فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه 8 هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد و با توجه به اینکه حدود نیمی از صادرات ایران به عراق از طریق بازارچه مرزی استان انجام می‌شود روزانه صدها کامیون، تریلر در جاده‌های استان رفت‌ و آمد می‌کنند.
وی به وجود 102 نقطه پرتصادف در استان اشاره و بیان کرد: 66 نقطه از این تعداد به‌عنوان حادثه‌خیزترین نقاط شناسایی شده که دارای شناسنامه و برنامه برای رفع آن هستیم.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه کمبود اعتبار را مهمترین مشکل پیش‌رو برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان دانست و گفت: این نقاط شناسایی شده از قبل تا حالا ماندگاری داشته که به علت عدم اعتبار کافی اصلاح نشده‌اند.
وی افزود: معایب 11 نقطه پرخطر را رفع و یا در حال رفع آن هستیم و 16 نقطه دیگر نیز امسال به پیمانکار واگذار کرده‌ایم که با پیشرفت فیزیکی حدود 20 درصدی در حال انجام کار است.
کرمی در خصوص افزایش نقاط حادثه‌خیز استان، گفت: دسترسی‌های غیرمجاز کنار جاده‌ها و تجاوز به حریم، متاسفانه این نقاط را افزایش می‌دهد.
وی در توضیح تدابیر اندیشیده شده برای محور کرمانشاه به کامیاران که همچنان حادثه‌خیزترین نقاط استان است، گفت: در واقع محور به طول 40 تا 50 کیلومتر دست پیمانکار است یک‌سری مشکلات در خصوص تجاوزهای غیرمجاز حریم‌ها را در مسیر داشتیم به نحوی که پیمانکار برای ادامه کار قطعه قطعه کار را جلو برده است.
این مسؤول ادامه داد: کار به سیستم قضایی کشیده شده و قانون می‌گوئید این مسیر باید باز شود، ظاهرا همکاری شده و تملک صورت گرفته و در حال انجام کار هستند تا ان‌شاءالله تا پایان سال کل محور را زیر بار ترافیک ببریم.