پخت نان مخصوص در آذربایجان‌غربی ممنوع شد/برخورد جدی با متخلفان

پخت نان مخصوص در آذربایجان‌غربی ممنوع شد/برخورد جدی با متخلفان11 اردیبهشت - 99
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: بنا به توصیه‌های بهداشتی و حجم زیاد شکایات، پخت نان مخصوص در نانوایی‌های استان تا پایان ماه رمضان ممنوع شد.
پخت نان مخصوص در آذربایجان‌غربی ممنوع شد/برخورد جدی با متخلفان
غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: بنا به توصیه‌های بهداشتی و حجم زیاد شکایات و درخواست مردمی با تصویب ستاد تنظیم بازار استان، پخت نان مخصوص در نانوایی‌های استان تا پایان ماه رمضان ممنوع شد.
وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص ممنوعیت پخت نان مخصوص تا پایان ماه مبارک رمضان تمام نانوایی‌های ملزم به رعایت قانون صنفی نانوایان و فروش با قیمت مصوب ابلاغیه اتحادیه نانوایان هستند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و پخت نان مخصوص در نانوایی‌های استان مطابق قانون صنفی و به صورت جدی با متخلفین برخورد می‌شود.
بابایی یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان شکایت خود را با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
وی خاطرنشان کرد: این مصوبه از طریق اتحادیه نانوایان به تمام نانوایی‌های استان ابلاغ می‌شود و از زمان ابلاغ قابل اجرا است.