دستگیری جاعل عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه در گلستان

دستگیری جاعل عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه در گلستان 11 اردیبهشت - 99
 سیاست نخ نما شده ای که علیه مهره های جناح مغلوب اجرا می شود تا موجب تبرئه مهره های جناح غالب آلوده تر شود.
رئیس کل دادگستری استان گلستان از شکایت مردم و‌ سازمان‌های مردم‌نهاد گلستان از برخی مدیران خبر داد.
دستگیری جاعل عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت توسط مدیران دستگاه‌های اجرای بر عملکرد نیروهای تحت امر، اظهار کرد: مردم‌می‌توانند در امور عمومی علیه مسوولان در محاکم قضایی شکایت را مطرح کنند و پیگیری قضایی انجام شود.
رییس‌کل دادگستری گلستان کرد: در سال گذشته برخی از مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد شکایت‌هایی را از مدیران مطرح کرده که رسیدگی شده است.
هاشمیان بیان کرد: شماره تماس ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ در اختیار شخص من است و در فضای مجازی هم امکان ارسال مطالب، شکایات و گزارشات وجود دارد و با جدیت مطالب را رسیدگی خواهم کرد.
 ۸ هزار و ۸۰۰ پرونده کیفری به دستگاه‌های قضایی گلستان کاهش یافت
هاشمیان گفت: با همکاری مردم در راستای پیشگیری از وقوع جرم در سال گذشته ۸ هزار و ۸۰۰ پرونده کیفری به دستگاه‌های قضایی استان کاهش داشته است.
وی بیان کرد: پرونده‌های حقوقی در استان گلستان بیش از ۴ هزار پرونده افزایش داشته و ۱۶ هزار و ۴۵۰ نوع جرم در استان گلستان کاهش پیدا کرده که عمده آن توهین و تهدید است که کاهش شدید داشته است.
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: ایراد ضرب عمدی در استان گلستان ۱۹ درصد، تخریب اماکن ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر کلاهبرداری افزایش پیدا کرده است.
هاشمیان تاکید کرد: ارتکاب جرائم در فضای مجازی به شدت افزایش پیدا کرده است.
وی بیان کرد: شخصی در استان گلستان خود را نماینده قوه قضاییه معرفی کرده و پول‌های هنگفتی به دست آورده شناسایی و دستگیر شد.