تخریب و بازسازی ۸۰ مدرسه سنگی در استان ایلام

تخریب و بازسازی ۸۰ مدرسه سنگی در استان ایلام   11 اردیبهشت – 99
از ابتدای شکل گیری  رژیم قرون و سطایی با شیوه های گوناگون بحران آفرینی  وسرکوب و دین ابزاری و حجاب  زوری وجنگ و صدور تروریسم و ارتجاع ... نقش تخریبی کشور و آوارگی و محرومیت ملت ... بدون و قفه دنبال شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: تخریب و بازسازی مدارس قدیمی در استان یکی از عملیات‌های سال جاری است که مراحل عقد تفاهم نامه بازسازی 80 مدرسه سنگی در حال انجام است.
تخریب و بازسازی ۸۰ مدرسه سنگی در استان ایلام
نصرت اله رحیمی مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: تخریب و بازسازی ۸۰ مدرسه سنگی در ایلام یکی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری است که خوشبختانه مرحله عقد تفاهم نامه تخریب و بازسازی ۸۰ مدرسه سنگی با ۱۶۸ کلاس درس در سطح استان بین معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و استاندار ایلام در حال انجام است.
وی افزود: تخریب و بازسازی این ۸۰ مدرسه سنگی به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و درصورت تخصیص اعتبار، با استفاده از توانمندی نیروهای متخصص آمادگی کامل برای بازسازی این مدارس وجود دارد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام در پایان گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته با اجرا این عملیات، جهش مطلوبی جهت فراهم کردن بستر فیزیکی استاندارد امر تعلیم و تربیت دانش آموزان درسطح استان برداشته می‌شود.