انسداد راه دسترسی ۳ روستای سوادکوه به دلیل نشست زمین + تصاویر


انسداد راه دسترسی ۳ روستای سوادکوه به دلیل نشست زمین + تصاویر 11 اردیبهشت-99
جاده های کشور نه ناامن و غیر استاندارد ومرگ آفرین اند که هر ازگاهی به خاطر سیلاب و زلزله وریزش بهمن و سنگ ازکوه مسدود می شوند
نشست 150 متری زمین راه دسترسی سه روستای سوادکوه را با وجود گزارش‌های مبنی بر احتمال نشست طی روزهای گذشته مسدود کرده است.
انسداد راه دسترسی ۳ روستای سوادکوه به دلیل نشست زمین + تصاویر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، راه دسترسی روستاهای امافت، کنگلو و آریم دهستان راستوپی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به دلیل نشست جاده دسترسی مسدود شد.
نشست جاده دسترسی روستاهای امافت، کنگلو و آریم به متراژ چند سانتی‌متر در خبر چند روز گذشته خبرگزاری فارس مازندران منتشر شد.( بیشتر اینجا بخوانید
دهیاران و شورای روستاهای درگیر با نشست جاده با استفاده از ماشین‌آلات بخش خصوصی اقدامات تثبیتی انجام دادند و اداره راهداری هم با استفاده از ماشین‌آلات خود اقدام به مخلوط‌ریزی کردند ولی جاده دسترسی این سه روستا از عصر روز چهارشنبه حدود ۱۵۰ متر و با عمق ۵ متر نشست کرد.
اکبر اسماعیلی رئیس شورای اسلامی روستای امافت با اشاره به نشست جاده در روستاهای امافت، آریم و کنگلو، گفت: نگرانی ما این است که اگر نیاز به کمک درمانی یا بهداشتی و یا حادثه غیرمترقبه پیش بیاید، جاده دسترسی نداریم.