کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود

 کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود۱۱-فروردین-۱۴۰۱

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان درباره نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیز گفت: نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارائه و مصوب شده و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شده است.کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود

داود نوری، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تسریع حمل و نقل شهروندان زنجانی، اتوبوس ویژه از سه راه امجدیه به آرامستان راه‌اندازی شده است.

 سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه فعلا اتوبوس ویژه آرامستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعال است، اضافه کرد: در صورت استقبال فعالیت این اتوبوس‌ها دائمی خواهد شد.

وی درباره نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیز گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارائه و مصوب شده و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شده است.

نوری با بیان اینکه در افزایش نرخ کرایه به سمت و سوی استفاده شهروندان از کارت شهروندی رفته‌ایم، اضافه کرد: نرخ کرایه‌ها در حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت.

 سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و 27 دستگاه ملکی شهرداری فعال است، افزود: اخیرا 18 دستگاه اتوبوس از وزارت کشور خریداری شده و برنامه برای خرید 36 دستگاه مینی بوس را هم داریم.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه با افزایش این اتوبوس‌ها مشکلی در حمل و نقل نخواهیم داشت، گفت: تلاش شده اتوبوس‌ها بر اساس استقبال و استفاده مردم در نقاط مختلف راه‌اندازی شود.