مصدومیت ۴ نفر در اثر انفجار منزل مسکونی در ورامین

 مصدومیت ۴ نفر در اثر انفجار منزل مسکونی در ورامین۱۲-فرورین-۱۴۰۱

ایران دارای دومین منابع گاز جهان است ولی به دلیل عقب ماندگی وعدم توسعه وپیشرفت از کپسول گازبرای گرمایش و... استفاده می شود که به دلیل عدم استانداربودن کپسول های گازموجب نشت گاز و مسمومیت و مرگ خاموش اعضای خانواده ها می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: نشت گاز در شهر خیر آباد ورامین باعث انفجار منزل مسکونی و مصدومیت ۴ نفر شد.مصدومیت ۴ نفر در اثر انفجار منزل مسکونی در ورامین

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی شجاعی مهر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین عصر پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران درباره انفجار منزل مسکونی اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه خبر انفجار منزل مسکونی در خیر آباد ورامین اطلاع داده و عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: علت حادثه نشت گاز در راهرو منزل مسکونی بوده که باعث انفجار شده و این انفجار ۴ مصدم برجای گذاشت.

وی بیان کرد: یک پیرمرد ۶۰ ساله و دختر بچه خردسال در اثر ریزش مصالح ساختمانی مصدوم شدند ؛ با انفجار و پرتاپ مصالح ساختمانی دو نفر که مادر و دختر بودند دچار مصدومیت شدند. این حادثه بدون فوتی بود و همه مصدمان این انفجار به بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین اعزام شدند.

شجاعی مهر خاطر نشان کرد: عوامل آتش نشانی در حال لکه گیری و آواربرداری هستند و بعد از بررسی بیشتر نتیجه کلی اعلام خواهد شد.