منابع اوکراینی از احتمال بازگشت یاکونوویچ به کی‌یف خبر می‌دهند

 منابع اوکراینی از احتمال بازگشت یاکونوویچ به کی‌یف خبر می‌دهند۱۱-اسفند-۱۴۰۰

پوتین دیکتاتور تجاوز گر جنگی واشغال کننده اکرائین بی خود باور می کرد که اکرائین شباهت به شبه جزیره کریمه و بلاروس دارد که به آسانی وبدون هزینه می تواند اشغال و مزدوران دست نشانده اش را به قدرت برساند .به ویژه پس ا ز شخم زدن اکرائین و مقاومت جانانه مردم اکرائین و پوتین وتابلو ومنفورو هم ردیف شدن جهانی هیتلر اتحاد غرب هم مقابلش صف آرایی کرده که موجب سوزاندن توطئه اشغال گری و بقدرت برگرداندن مزدور اش یاکونوویچ شده است.

منابع اوکراینی از احتمال بازگشت یاکونوویچ به کی‌یف خبر می‌دهند

تهران-ایرنا- یک منبع امنیتی اوکراینی می‌گوید مسکو به دنبال آن است تا ویکتور یانوکوویچ رئیس‌جمهوری پیشین اوکراین را به عرصه قدرت در این کشور بازگرداند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه اوکراینی «اوکرائینسکایا پراودا»، یک منبع آگاه از وزارت اطلاعات اوکراین مدعی است، بر اساس یکی از سناریوهای موجود روسیه می‌خواهد ویکتور یانوکوویچ را در مینسک به عنوان رییس‌جمهور اوکراین اعلام کند.  

بنا بر اطلاعات این منبع، رییس‌جمهور فراری اوکراین در حال حاضر در مینسک به سر می‌برد. منبع مذکور همچنین ادعا می‌کند، کرملین در حال آماده‌سازی یک عملیات اطلاعاتی یا اقدامی برای بازگرداندن یانوکوویچ به اوکراین یا انتشار بیانیه‌ای از سوی او خطاب به مردم اوکراین در روزهای آینده است.