گزیده خبرهای 23 خرداد 91
کدامیک از دولت مردان و آخوند های حکومتی وبیت جماران ونهادهای حکومی و فرماندهای سپاه پاسداران وار گان های سرکوبگرو آقا زادهای شان می توانند با این رقیم در یک زمان بسر برند؟ مبلغ 3 هزار میلیار تومان اختلاس بانکی میان چند نفر تقسیم شده بود . ریشه ی این اختلاف وتبعیضات چیست؟ آیا عامل حکومت فاشیستی مذهبی وازار ثروت وقدرت وتبعیض کردن دین ووجود ولی فقیه همکاره ی غیر پاسخگوی نمی باشد؟
یک مقام آگاه از تصویب افزایش 14.3 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارمندان به 389 هزار تومان افزایش یافت.فارس: یک مقام آگاه از تصویب افزایش 14.3 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارمندان به 389 هزار تومان افزایش یافتافزایش حقوق کارکنان دولت هر سال بر اساس قانون برنامه پنجم و قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به منابع مصوب در قانون بودجه کل کشور و متناسب با هزینه زندگی یک کارمند بر اساس تورم سال قبل، به تصویب هیات وزیران می‌رسد.بر اساس این گزارش در مصوبه هیات وزیران در واقع یک ضریب ریالی بر اساس منابع مصوب قانون بودجه و نرخ تورم سال قبل محاسبه و اعلام می‌شود.یک مقام مطلع در این زمینه به فارس گفت: ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت در سال 91 در هیات دولت رقم 800 ریال تصویب شده است که در مقایسه با ضریب 700 ریالی سال گذشته حدود 14.3 درصد افزایش دارد.با توجه به این که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 90 با ضریب ریالی 700 ریال 3میلیون و 410هزار ریال و حداکثر حقوق 7 برابر آن بود، این رقم در سال جاری حداقل 389 هزار تومان و حداکثر 2میلیون و 728 هزار تومان خواهد بود.بنابراین گزارش، در سال 91 حداقل حقوق کارگران نیز 389 هزار تومان تعیین شده بود که برابر با حداقل حقوق کارمندان دولت است.
انتقاد به بستن غرفه‌ها در نمایشگاه آگروفود توسط نیروی انتظامی/اسدالله عسگراولادی: این کارها نادرست است
آش چقدر شور شده است که صدای سر آشپز باشی حرفه ای ومفت آش خور بلند شده است . زیرا که عسگر اولادی و باند غارتگر انگلیس مؤتلفه که 33 سال فقط اشتغال به غارتگری وجمع آوری ثروت های باد آور بوده اند . اکنون چون بدلیل جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی احساس خطر کرده مجبور به انتقاد شده است؟
خبر آنلاین :  عسگراولادی به رفتارهایی چون بستن غرفه‌ها در نمایشگاه آگروفود توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و این رفتارها را برای فضای کسب و کار کشور نادرست و زیان‌آور خواند که به جایگاه کشور ضربه می زند.اسدالله عسگراولادی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در کمیسیون کسب و کار، کارآفرینی و مقررات اتاق تهران حضور پیدا کرد و سخنان خود را به بررسی وضعیت کسب و کار در کشور اختصاص داد.او از مسئولان دولت خواست تا بررسی کنند که به چه دلایلی جایگاه ایران در فضای کسب و کار در دنیا رتبه بسیار پایینی به خود اختصاص داده است.عسگراولادی گفت: «من به آقای غضنفری هم گفتم که چرا رتبه ما در فضای کسب و کار باید این جایگاه نامناسب باشد؟ چرا ثبت یک شرکت در هنگ‌کنگ و کانادا کمتر از یک هفته اما در کشور ما 70 روز طول می کشد؟ من به آقای غضنفری گفته ام که این مساله باید بررسی شود».عسگراولادی به رفتارهایی چون بستن غرفه‌ها در نمایشگاه آگروفود توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و این رفتارها را برای فضای کسب و کار کشور نادرست و زیان‌آور خواند که به جایگاه کشور ضربه می زند.
6 میلیارد تومان دیگر برای سرکوب آزادی انتخاب پوشش
اختصاص دادن این پول به زنان تن فروشان خیابانی ار جحیت تا که به فقر شان پایان داده شود و  به زندگی  شرافتمند باز گردند یا نه اینکه به ارگان های سرکوبگر زن ستیز دادن تا مزاحمیت برای زنان و دختران تو خیابان وپارک و کوهستان وکنسرت ودانشگاه ها ایجاد نمایند؟
خبرگزاری آنا:‌ رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری معتقد است که با برخوردهای سلبی نمی‌توان مشکل بدحجابی را برطرف کرد؛ وی با اشاره به اقدامات مختلف سازمان متبوعش برای فرهنگ سازی حجاب از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای این کار خبر می‌دهد.مجتهد زاده ، رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در‌خصوص اقدامات این مرکز در رابطه با نهادینه سازی و ترویج حجاب و عفاف اظهار می‌کند: مرکز امور زنان و خانواده برای نهادینه سازی و ترویج حجاب و عفاف در جامعه برنامه‌های متعددی از جمله توسعه صنعت فرهنگی تولید و عرضه محصولات مرتبط با حجاب و عفاف در کشور و معرفی آن در سطح جهانی دارد.
حملات تند احمدی نژاد به باندهای رقیب : برخی در كشور مسابقه تهمت و دروغ راه انداخته اند / فحش دادن به دولت هنر نیست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هایی که اصل کاری هستند
سئوال است رقیب کیست؟ مگر جز ولی فقیه و پاسداران کودتاگر وحامیان شان نیستندکه  برای حذف کردن مدعیان اصلاح طلبان با کودتا وتقلب  پاسدار احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند که اکنون فاش شده است ک اینان دروغ می گویند وتهمیت می زنند . مگر در 33 سال گذشته از رهبر گرفته تا سایر مسئولان جز قول های  دروغ دادن واتهام به منتقدان و ناراضیان زدن ومخالفان اعدام کردن حتی یک مورد یافت می شود که غیر از این عمل کرده باشند؟
ایرنا و فارس : 'محمود احمدی نژاد' ظهر امروز (دوشنبه) پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در استان كرمانشاه در مراسمی در محل نیروگاه سیكل تركیبی زاگرس افزود: آنها با دروغ گویی و اتهامات بی اساس به راحتی دیگران را متهم می كنند در حالی كه نمی توانند حرف های خود را ثابت كنند.وی تصریح كرد: آنان متوجه حرف ها و اقدامات خود نیستند و فكر می كنند با دروغ گویی و خراب جلوه دادن كشور خود را مشهور می كنند.رییس جمهوری ادامه داد: برخی در كشور هر چه دلشان می خواهد علیه دیگران می گویند و تصویر بدی از جامعه و كشور به دنیا مخابره می كنند؛ در حالی كه در آن سوی دنیا همین مسایل را منتشر می كنند.وی با بیان این كه در كشور مشكلاتی وجود دارد اما این مشكلات ادعاها و تهمت هایی نیست كه برخی در كشور آنها را مطرح و با دروغ گویی بیان می كنند، خاطر نشان كرد: كشورهای خارجی از این مسائل و از این سخنان گزارش تهیه و اسباب تخریب گسترده چهره ایران را در مقابل دنیا فراهم می كنند.احمدی نژاد با بیان این مطلب كه منكر وجود افراد متخلف در كشور نیستیم، خاطر نشان كرد: باید عادلانه و نه سیاسی، با هر كس در هر جا كه حضور دارد برخورد و آن را مجازات كنند.احمدی نژاد تهمت ها و افتراهایی را كه علیه ملت ایران از این طریق مطرح می شود، بزرگترین جفا در حق این ملت دانست و گفت: ملت ایران، ملتی است كه دنیا به آن امید بسته است.احمدی نژاد در عین حال خاطر نشان كرد: آنهایی كه علیه ما مطالب كذب مطرح می كنند به حرف ما گوش نمی دهند و وقتی آنها را نصیحت می كنیم، حملات خود را چند برابر می كنندوی افزود  : فحش دادن به دولت هنر نیست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هایی که اصل کاری هستند. 
 جمهوری اسلامی از چین شلاق و تازیانه تعلیم وارد می‌کند
کفن وتابوت  وسیگر آلوده به مواد مخدر وقرص جوشان ..... از چین وارد می شود . اکنون هم  واردات شلاق و تازیانه  به لیست واردات از چین افزوده شده است . چرا زندان بان وشکنجه گر وتیر خلاص وارد نباشد تا نبرند و وا ندهند ومأموری را به نحو احسن انجام دهند تا پیام جهاد اقتصادی رهبر بطور کامل اجرا شود؟.
دیگربان : روزنامه جام‌جم فهرستی از مهم‌ترین کالاهای وارداتی از چین به ایران را منتشر کرده که «سنگ قبر»٬ «قلاب ماهیگیری»٬ «چکش و پتک»٬ «سیم خاردار، پیچ و پونز» و «عصا، شلاق و تازیانه تعلیم» از آن جمله استدر گزارش این روزنامه که روز دوشنبه (۲۲ خرداد) منتشر شده٬ از «تیغه برف پاک کن»٬ «تیغ سلمانی»٬ «سنجاق سر و سنجاق فردهنده مو»٬ «دکمه» و «کراوات و پاپیون» به عنوان دیگر کالاهای وارداتی ایران از چین نام برده شده استانواع زیپ»٬ «مانکن خیاطی»٬ «کچاپ و انواع سس گوجه فرنگی»٬ «پرتقال»٬ «لوبیا قرمز، گریپ فروت، سیر و نخود فرنگی غلافدار» و «پیپ و چوب سیگار» از دیگر کالاهای وارداتی از چین به ایران محسوب می‌شود.آن‌طور که این روزنامه گزارش کرده است٬ «تراز بنایی» و «شبرنگ»٬ «مرجان، کاسه لاک پشت و استخوان»٬ «ماهی‌های تزئینی آب شیرین و حیوانات زنده»٬‌ «بامبو»٬ «کتاب» و «قاب عکس» نیز در فهرست کالاهای وارداتی از چین به ایران قرار دارد.در این گزارش همچنین به میزان و ارزش برخی از این کالاهای وارداتی اشاره شده است.چین یکی از مهم‌ترین شرکای اقتصادی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که واردات کالا از این کشور در سال‌های اخیر منجر به ورشکسته شدن بسیاری از کارگاه‌های تولیدی در ایران شده است.