با اقدام نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي يك تيم تروريستي كشف و منهدم شد
این ترفند تبلیغاتی نمایش نخ نماشده ولورفته ای است که مکمل سیاست آزمایش موشک های دور برد پاسداران و افزایش سرکوب وضرب وشتم و بازداشت ها واعدام ها می باشد. زیرا  هر زمان احساس خطر از برون ودرون می شود دست به اینگونه شگردهای تبلیغاتی وتدیدانی زده می شود . زیرکه هدف کنترل فضای انفجاری جامعه می باشد. همچنین پاسخ به عربستان و افزایش تولید نفت این کشور وکاهش قیمت 30 دلار هر بشکه نفت در چند ماه اخیر می باشد.يك تيم تروريستي با حمايت گروه هاي افراطي (سلفي وهابي) كه قصد خرابكاري در كشور را داشت با اقدام نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي منهدم شد.به گزارش فارس، يك تيم تروريستي كه با حمايت گروه هاي افراطي (سلفي وهابي) از سوي عناصر ضدانقلاب خارج از كشور سازماندهي شده بودند منهدم شدند.برپايه اين خبر يك متهم بازداشتي در اين باره اظهار داشته است: يكي از اهداف اين تيم ترور برخي روحانيون مطرح بود و مبلغ صد ميليون تومان براي اين اهداف پيشنهاد شده بود
لابد آن سوی سکه ی این پیشنهاد افزایش وا ردات از چین است . البته اگر چنانچه قاچاقی نفتی فروخته و دلاری برای پرداخت در خزانه باشد.
سفير ايران در كره جنوبي هشدار داد در صورت تحريم خريد نفت ايران از سوي سئول واردات هرگونه كالاي كره اي به ايران ممنوع مي شود.احمد معصومي فر در گفت وگو با يونهاپ نيوز افزود: اقدام سئول در ممنوعيت واردات نفت ايران مانعي جدي در برابر صادرات كالاهاي كره جنوبي به ايران مي باشد.گفتني است دولت كره جنوبي در بيانيه اي رسمي از تعليق واردات نفت اين كشور از ايران خبر داده است، قرار است اين تصميم از اول جولاي و همزمان با تحريم نفتي اتحاديه اروپا عليه ايران اجرايي شود.محموله هاي نفتي ايران با بيمه شركت هاي اروپايي به كره جنوبي صادر مي شود، براساس تصميم اتحاديه اروپا اين شركت ها از اول جولاي نمي توانند نفت صادراتي ايران به كره جنوبي را بيمه كنند، دولت ژاپن براي دور زدن تحريم بيمه اي اروپا با تصويب قانوني بيمه محموله هاي نفتي ايران را خودش برعهده گرفته است اما سئول جديتي در حمايت از پالايشگاه هاي كره اي نشان نداده است.سفير ايران در سئول با اشاره به اين موضوع گفت: دولت كره جنوبي نيز مي تواند چنين خدماتي را براي واردكنندگان نفت ايران ارائه دهد.كره جنوبي حدود 10 درصد نفت مورد نياز خود را از ايران تامين مي كند و تراز تجاري دو كشور به نفع كره جنوبي است، صادرات كره جنوبي به ايران در سال 2011 با رشد 30 درصدي به 6 ميليارد دلار رسيده است، ايران سومين بازار بزرگ صادراتي كره جنوبي در خاورميانه محسوب مي شود
جهت اطلاع
بازهم گزارشی دیگر از چگونگی آزادی در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان به جایی رسیده است که ترکش آن به محموله های انتقالی روزی نامه ی حکومتی روزی نامه ی جمهوری اصابت کرده است؟
* وضعيت تحويل محموله‌هاي روزنامه‌هاي سراسري و محلي كه در تهران چاپ مي‌شوند در فرودگاه اهواز بسيار نابسامان و آشفته است. مفقود شدن پي در پي محموله‌هاي روزنامه‌ها اين روزها به سريال آزار دهنده‌اي براي نمايندگي‌هاي روزنامه‌ها و خوانندگان آنها در اهواز بدل شده و در مقابل اين مفقود شدن‌ها و ساير مشكلات نيز هيچ مقامي حاضر به توضيح نيست و شكايت‌ها به جايي نمي‌رسد. تحويل روزنامه‌ها در محوطه بدون سقف و در فضاي آزاد فرودگاه اهواز انجام مي‌شود و اين امر در زمستان و تابستان نيز يكي ديگر از مشكلات زجرآور توزيع كنندگان مطبوعات در اهواز است كه در برخي مواقع به دليل باران محموله‌هاي مطبوعات كاملاً از بين مي‌روند. در اهواز فريادرسي براي مطبوعات نيست‌اي كاش در مركز كسي به فرياد برسد
به نظر می  رسد با فشار گاز انبری ناتو وشورای امنیت علیه ی سوریه که دنبال می شود فضا دارد  به سمتی سوق داده می شود برای تهاجم نظامی به این کشور فراهم می شود .
پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، ترکیه به علت سرنگونی هواپیمای جنگی اين كشور توسط ارتش سوریه، از دمشق به شورای امنیت شکایت کرد.ایلنا: مقام‌هاي ترکیه در این شکایت تصریح کردند که سرنگونی هواپیمای اين كشور تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه به شمار می‌روددر شکایت آنكارا از سوریه همچنین آمده است که سرنگونی هواپیمای ترکیه در حریم هوایی بین‌المللی و کشته شدن دو خلبان ترک اقدامی در دشمنی ترکیه و تهدیدی برای امنیت ملی این کشور به شمار مي‌روداز طرف دیگر، در شکایت ترکیه از شورای امنیت خواسته نشده است که اقدامي عجولانه‌ علیه سوریه به علت سرنگونی هواپیمای اين كشور انجام شوددر همین حال «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه در سخنرانی خود در جمع نمایندگان حزب «عدالت و توسعه» گفت: «واکنش عاقلانه ترکیه در قبال سرنگونی هواپیمای این کشور توسط سوریه نباید بد تعبير شده و به حساب ضعف گذاشته شود.» اردوغان در این سخنرانی با تکرار سخنان وزیر خارجه این کشور تصریح کرد که هواپیمای سرنگون ترکیه هواپیمای شناسایی غیرمسلح بود که در حریم هوایی بین‌المللی هدف حمله قرار گرفت.
این تکذیب ناشی از ترس است . برای اینکه گند مداخله گری پاسداران در نمایش خیمه شب بازی نمایشی بازار مکاره ی دوره ی نهم که همراه با تقلبات از سوی علی مطهری فاش شد . سپس لیست 66 نفره اطلاعاتی وپاسداران وارد بازار مکاره ی نهم شده دیگر ابهامی بر جای نگذاشته است که جای انکار باشد. برای همین اگر  چنانچه پیگیری شود تبدیل به چیز بد بویی خواهد شد که هرچه بر هم زده شود بوی گندش بیشتر در می آید.
مسئول روابط عمومي کل سپاه پاسداران در خصوص گزارش‌هاي مبهمي مبني بر شکايت سپاه از مطهري، گفت: تصميم بر آن است كه در حال حاضر شکايتي از اين نماينده مجلس صورت نگيردسردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي کل سپاه پاسداران درخصوص  انتشار خبري به نقل از سردار جزايري مبني بر اينكه سپاه عليه کسي که به اين نهاد هتاکي کرده طرح دعوي كرده است، گفت: برداشت اشتباه خبرنگار اين خبرگزاري موجب درج چنين خبري شده است ولي با توجه به صحبت هايي که سردار يزدي معاون پارلماني سپاه با علي مطهري انجام داده است تصميم بر آن است كه در حال حاضر شکايتي از اين نماينده مجلس صورت نگيردوي افزود: در صحبتي كه سردار يزدي با مطهري داشته، اين نماينده صحبت هاي خود را اصلاح کرده و لذا ما نيز تصميمي براي اقامه دعوي  عليه اين نماينده نداريم و مسئله تمام شده استسردار شريف درج اين خبر را برداشت شخصي خبرنگار خواند و گفت: سردار جزايري، پيشتر به مسئولان سپاه توصيه کرده بود که عليه او شکايت کنندلازم به ذکر است که يکي از خبرگزاري هاي داخلي، روز يکشنبه(28خرداد) در حاشيه جشنواره جوان سرباز، به نقل از سردار جزايري گفته بود "از شخصي که نسبت به سپاه هتاکي کرده و اتهامات دروغ نسبت داده طرح دعوي شده است و تکليف اين گونه افراد در دادگاه مشخص مي شود." 
گفته می شود ننگ با رنگ پاک نمی شود  . زیرا که واقعیت را که نمی شود کتمان ولوث نمود . برای اینکه دیدار مک فارلین نماینده ی ویژه ریگان رئیس جمهور وقت جمهوری خواه آمریکا در تهران با رفسنجانی هم نوعی دست انداختن بود .در صورتی که کیک وکلت وکتاب دریافت کرد. یا اینکه پس از اشغال نظامی افغانستان که رفسنجانی خطاب به بوش پسر گفت ایشان می داند که اگر چنانچه همکاری ما نبود هنوز هم طالبان در افغانستان حاکم بود .لابد رفسنجانی زیادی نشئه بوده وهذیان گویی کرده  بود  و وی به واقعیت اعتراف نکرد؟
راديو امريكا خبر عجيبي نقل كرد. كاخ سفيد رسماً اعلان نمود كه جرج بوش (پدر) يك ماه پيش تلاش كرده با من تلفني صحبت كند كه موفق نشده. معلوم شده طرف شخص ديگري است و او را دست انداخته‌اندروزنامه دولتی ایران نوشتيكي از بخش‌هاي كتاب خاطرات هاشمي در سال 68، به تلاش امريكايي‌ها براي برقراري رابطه با ايران بخصوص برقراري رابطه با دولتمردان ايراني است هاشمي در اين كتاب گفته: «راديو امريكا خبر عجيبي نقل كرد. كاخ سفيد رسماً اعلان نمود كه جرج بوش (پدر) يك ماه پيش تلاش كرده با من تلفني صحبت كند كه موفق نشده. معلوم شده طرف شخص ديگري است و او را دست انداخته‌اند.»  وي در بخش ديگري از كتاب خود در توضيح اين تماس خاطرنشان كرده: «عصر دكتر ولايتي (وزير خارجه) آمد. درباره افتضاح سياسي امريكا و سوء تفاهم تلفن بوش مذاكره كرديم. وزارت اطلاعات نوار كوتاهي ضبط كرده كه گويا گوشه‌اي از تلفن بوش به شماره 6161 رياست جمهوري است.» البته آقاي هاشمي در خاطرات خود به اين نكته اشاره نكرده كه كسي كه رئيس جمهور امريكا را سر كار گذاشته، چه كسي بوده و آيا اصلاً شناسايي شده يا خير؟!!