گزیده خبر های 6 تیر91- قسمت-3
بستان آباد- خبرنگاركيهان:بارش يك ساعته باران و تگرگ؛ موجب اختلال در زندگي عادي مردم بستان آباد شد.
مگردر 33 سال گذشته امکان داشته است که چه زمینی و آسمانی  از سوی رژیم ضذ بشری وقرون وسطایی جز مصیبت وفلاکت و عزا وماتم ومرگ و امثالهم نصیب مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان شده است که اکنون باید انتظار داشت که خشکسالی ویک  بارندگی کوتاه مدت  زیان آور و مصیبت بار نباشد؟
بارندگي شديدي كه از ساعت 16 روز يكشنبه آغاز شد و حدود 55 دقيقه ادامه يافت در ادامه تبديل به تگرگ شد و زندگي عادي مردم و ترافيك شهري را مختل كرد.به گزارش خبرنگار ما، «صدايي» مسئول اداره هواشناسي شهرستان بستان آباد با اشاره به شدت اين بارندگي اعلام كرد: ميزان بارندگي 2/64 ميلي متر بوده كه از سال 1383 به اين سو، بي سابقه بوده است.بارش شديد باران و تگرگ همچنين موجب ايجاد سيل در برخي نقاط بستان آباد و ورود سيل به مغازه ها و منازل مردم شد و بسياري از مردم خانه و محل زندگي و كسب و كار خود را رها كرده و به نقاط امن تر پناه بردند.برخي از شهروندان حادثه ديده به خبرنگار ما گفتند: پس از اين حادثه با هر سازمان ذيربطي كه تماس گرفته و تقاضاي كمك كرديم پاسخ شنيديم كه سيل ارتباطي به ما ندارد.از ميزان خسارات وارده و آمار حادثه ديدگان احتمالي هنوز گزارشي منتشر نشده است، اما در آخرين خبر دريافتي از شهرستان بستان آباد اطلاع داده شد كه بر اثر ورود سيل به يك مرغداري حدود 32 هزار جوجه تلف شده است.
4 نفر در دريا غرق شدند
مثل همیشه گزارش خبر مرگ در در یا بدلیل دیوار کشی زنانه ومردانه کردن دریا وعدم امنیت وحضور غریق نجات در کشور مدعی اومن و آزاد ترین کشور جهان  بازتاب داده شده است.
4 نفر در دريا غرق شدند.رشت-خبرنگار كيهان: فرمانده نيروي انتظامي شهرستان رشت از غرق شدن 4 نفر در اين شهرستان خبر داد و گفت: از اين افراد 3 نفر در سواحل خشكبيجار و زيباكنار و يك نفر هم در رودخانه سنگر اين شهرستان غرق شدند.محمدحسين واثق كارگرنيا با بيان اينكه غرق شدگان افرادي 15، 19 ، 20 و 40 ساله بودند افزود: همه اين افراد به علت ناآشنايي به فنون شنا غرق شده اند.
ممنوعيت فعاليت "بي.بي.سي" و صداي آمريكا در عراق.
این دو کشوربا نقش دلالی وجاسوسی چند جانبه احمدی چلبی وهمکاری حاکمان ایران جزو اشغال گران نظامی عراق ورئیس جمهور کردن نوری مالکی مزدور ودست نشانده شده است که اکنون بد ستور حاکمان ایران مجوز فعالیت به بی بی سی و صدای آمریکا در عراق داده نمی شود . عجب پیام صلح و آزادی وامنیت اشغال گران وارونه عمل می کند؟!
دولت عراق حكم توقف فعاليت 40رسانه خارجي را صادر كرد. به گزارش خبرگزاري آنا به نقل از ريانووستي، با تصميم دولت عراق فعاليت 40 رسانه خارجي در اين كشور متوقف مي‌شود و اين رسانه‌ها حق اطلاع رساني در مورد اين كشور را ندارند. براين اساس، رسانه‌هاي همچون بي‌بي‌سي، مونت كارلو و صداي آمريكا از اين پس حق فعاليت در عراق را ندارند. بي‌بي‌سي در حال رايزني براي لغو چنين تصميمي از سوي مقامات عراقي است
تمام دنیا به زندگی مقام معظم رهبری متمرکز شده"
تا ابله در جهان است مفلس در نمی ماند . آخوند منبری و دو زاری یکشبه ولی فقیه شده است .مشخص است که عاشق ونیازمندان اینگونه متملقان وچاپلوسان وارونه گوی دارد تا با چنین ثناگویی ها که مرغ پخته در دیگ را به خنده وا می دارد نشان دارد که الکی گفته نمی شود رهبر ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری اسلامی منطقه می باشد.
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: در جمهوری اسلامی احدی را سراغ ندارم که مثل مقام معظم رهبری تلاش کنند.به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شیخ مهدی طائب در جمع جوانان، روحانیان و آحاد مختلف مردم در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه و در همایش ریزش‌ها و رویش‌ها اظهار کرد: حضرت عباس،  سه درس عمده برای ما باقی گذاشتند؛ بصیرت، نوع زندگی که انتخاب کردند و راهی که در آن زندگی کردند.طائب افزود: بصیرت یعنی اسلام‌شناسی و این بصیرت است که به درد انسان‌ها می‌خورد.امروز ملاک ولایت‌مداری، ایستادگی در مقابل سختی‌هاسترئیس قرارگاه فرهنگی عمار تاکید کرد: امروز ملاک ولایت‌مداری، ایستادگی در مقابل سختی‌هاست و سختی‌ها، مانوری است که خدا برای ما قرار داده است.طائب خاطرنشان کرد: شاخص ولی‌فقیه است و نمی‌گذارند لغزش پیدا کنیم و شاخص حجت زمان مانع از خارج شدن ما از جاده می‌شود.رئیس قرارگاه فرهنگی عمار تاکید کرد: ریزش‌ها از صدر اسلام تاکنون بوده است و فتنه 88 به‌دلیل بی‌بصیرتی بود.طائب ادامه داد: در جمهوری اسلامی، احدی را سراغ ندارم که مثل مقام معظم رهبری تلاش کنند. صبح تا شب کار می‌کنند، مطالعه می‌کنند و نمی‌شود مانند ایشان بود.وی افزود: تمام دنیا به زندگی مقام معظم رهبری متمرکز شده و اعتراف کرده، زندگی ایشان هیچ نقطه خاکستری ندارد و روشن است. مقام معظم رهبری، می‌بینند و می‌گویند و ما بعدها می‌فهمیم که چه فرموده‌اند.
فروش خون به طور رسمی توسط اداره کل انتقال خون استان فارس
حاکمان عوامفریب ودین ووطن فروش وجنگ افروزوغارتگر خونخوار اکنون دست به خون فروشی اهداء کنندگان خون زده است تا نشان دهد چگونه ماهیت خونخوارگی وخون فروشانه دارد؟
اداره کل انتقال خون استان فارس طی عملی بی‌سابقه‌ای اقدام به فروش محصولات خون کرده استبه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شیرازه، این خون که توسط مردم با نیات انسان دوستانه در اختیار سازمان انتقال خون قرار می گیرد، اخیراً با قیمت بالایی به بیماران نیازمند آن فروخته می‌شوداین اقدام سازمان انتقال خون موجب تحمیل هزینه های سرسام آوری خصوصاً به بیماران خاص (نظیر تالاسمی) و نیز بیماران سرطانی خواهد شدبنا بر این گزارش، یک لیتر پلاسما فرزیس در بیمارستان، به مبلغ 200 هزار تومان فروخته می شود و اداره کل انتقال خون استان فارس در ذیل نامه خود به بیمارستان‌ها، اعلام آمادگی کرده است که با سازمان‌های بیمه جهت تقبل بخشی از هزینه جلسه مشترک برگزار کند.به گزارش شیرازه، هنوز مشخص نیست این اقدام توسط سازمان انتقال خون ایران اجرائی شده و یا اداره کل انتقال خون استان فارس رأساً اقدام کرده است
.تایید حکم اعدام دونفر به جرم نوشیدن مشروب.حالا قضاوت کنید.مکارم شیرازی در مورد اعدام متهمان ایرانی قاچاق مواد مخدر در عربستان:  "وحشی تر از مفتی های وهابی در تاریخ پیدا نمی شود"!
آخوند غارتگر شکر وارد کن وشکر فروش آنگونه  دست نشانده وآلوده و وابسته به ولی فقیه وبی اراده می باشد که چشمنش را بر 33 سال صدور احکام اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین که در ایران شده  حتی  شامل اتباع افغانی ها هم می شود بسته است ولی   در دفاع از قاچاقچیان اعزامی به عربستان فتوا علیه ی عربستان  داده است .
گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن شريعتي، رييس كل دادگستري خراسان رضوي ،  با بيان اينكه به هيچ وجه مسامحه‌اي با كساني كه امنيت مردم را سلب كند، به خود راه نمي‌دهيم، افزود: امروزه كساني كه به صورت حرفه‌اي در استان مرتكب جرايم مي‌شوند به خوبي مي‌دانند كه عزم راسخ و جدي در دادگستري استان براي شناسايي و رسيدگي به جرايم باندي و مرتكبين آنها وجود دارد.وي با اشاره به اينكه در جرايم مربوط به مشروبات الكلي نيز به هيچ وجه در تعقيب، محاكمه و مجازات ارتفاق نمي‌كنيم و حتما مرتكبين اين جرايم را به اشد مجازات محكوم خواهيم كرد تصريح كرد: دو نفر كه براي سومين بار مرتكب استفاده از مشروبات الكلي شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محكوم به اعدام شده‏اند به گونه‌اي كه پس از تاييد حكم در ديوان عالي كشور اكنون در حال فراهم كردن مقدمات اجراي حكم هستيم.