انتقاد محسني اژه اي از پاي كار نيامدن برخي نهادها در مبارزه با مواد مخدر
اعتراف به رشد دامنه ی اختلافات که ناشی از جنگ قدرت وثروت می باشد .به ویژه به نمایش گذاشته شدن اختلاف جدی میان  دولت با طرح های سرکوب گرانه ی ارگان های سرکوبگر می باشد که زیر فرمان و تابع رهبر ولی فقیه وپاسداران کودتاگر هستند.
ششمين همايش فصلي دادستان هاي سراسر كشور با حضور حجت الاسلام محسني اژه اي دادستان كل كشور در مشهد مقدس برگزار شد.دادستان كل كشور در اين نشست گفت: با توجه به ميزان و اهميت معضل مواد مخدر در كشور كه خيلي ها آن را تهديد مي دانند برخي از مديران، پاي كار نيامده اند.محسني اژه اي ادامه داد: در كشورمان قطعا علاوه بر كساني كه در كار مواد مخدر فعاليت دارند مسئله سياسي هم پشت موضوع توزيع، قاچاق و توسعه مواد مخدر وجود دارد.محسني اژه اي با بيان اينكه كشورهايي كه با ما مشكل دارند توسط سرويس هاي اطلاعاتي پشت اين قضيه هستند و مافياي مواد مخدر نيز كار خود را انجام مي دهد، گفت: هزاران جوان در معرض مواد مخدر هستند و ده ها هزار نفر از مردم مخصوصا جوانان جانشان را از دست مي دهند. نسل ما در معرض خطر جدي مواد مخدر است و كانون خانواده به صورت جدي لطمه مي بيند.دادستان كل كشور خاطرنشان كرد: با توجه به ميزان و اهميتي كه امروز مواد مخدر در كشور ما دارد و خيلي ها آن را تهديد معرفي مي كنند اما به اين ميزان پاي كار نيامده است. كل نظام يعني مجلس، دولت، قوه قضائيه، رسانه ها، هنرمندان، مردم، نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي، انتظامي و بسيج بايد پاي كار بيايند.وي با بيان اينكه همه ظرفيت موجود به كارگرفته نشده و اگر اين كار را نكنيم در آينده نه چندان دور پشيمان خواهيم شد، گفت: معاون وزير اطلاعات در اين جلسه حضور دارند و من از ايشان سوال دارم كه ضرر يك ترور بيشتر است يا معضلاتي كه از مواد مخدر ناشي مي شود. آيا اقدامي كه براي جلوگيري از ترور انجام مي دهيم تا يك ناامني مانند ترور به وجود نيايد به همان ميزان در برخورد با مواد مخدر هم اقدام مي كنند با وجود آنكه مي دانم وزارت اطلاعات در اين زمينه بسيار فعال است اما آيا به مقدار نياز هم توجه شده است؟ آيا وزارت بهداشت در زمان بودجه نويسي براي مبارزه با مواد مخدر درخواست بودجه كرده و در وقت مناسب مركز درماني و نيروي متخصص را به اين كار اختصاص داده است؟محسني اژه اي تاكيد كرد: امروز دادستان مي تواند نقش بسيار مهمي در زمينه مبارزه با مواد مخدر داشته و ساير دستگاه ها را پاي كار بياورد، به آنها جهت داده و به كار تحرك بخشد
این گزارش هم موازی  گزارش خبر قبلی می باشد .زیرا که  گوشه ای دیگر از اختلاف جدی میان باندهای مافیایی و  نهادهای حکومتی در گیر جنگ قدرت وثروت می باشد  که این چنین به نمایش گذاشته شده است.
سرويس شهرستانها-بركناري غيرمنتظره استاندار قم، اعتراضات علما، مراجع، نمايندگان مردم قم در مجلس و امام جمعه اين شهرستان را برانگيخته است.به گزارش خبرنگار فارس در قم، آيت الله جعفر سبحاني پيش از ظهر ديروز در مراسم آغاز عمليات اجرايي كتابخانه مركزي و مجتمع فرهنگي- هنري استان قم با اشاره به آباداني گسترده قم در زمان استانداري حجت الاسلام والمسلمين موسي پور، اظهار داشت: چنين وضعي را در هيچ دوره اي شاهد نبوده ايم.اين مرجع تقليد افزود: بايد از اين شخصيت، تشكر ويژه اي داشته باشيم كه اين اثرات مفيد را در قم بنا نهاد و اميدواريم طرح ها و كارهاي بزرگي كه وي بنيان نهاد هرچه زودتر تكميل شوند.امام جمعه قم نيز در خطبه هاي ديروز با انتقاد شديد از بركناري استاندار اظهار داشت: تغيير استاندار به هيچ وجه مورد تاييد بزرگان و اعاظم و مردم ولايتمدار و متدين قم نيست و همگان قاطعانه خواستار تداوم ماموريت استاندار كنوني هستند.متولي آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) افزود: اين خبر موجب ناراحتي شده است زيرا پس از 30 سال از پيروزي انقلاب براي نخستين بار استانداري روحاني در سطح كشور و در استان قم منصوب شده بود كه ارتباط او با مراجع تقليد و مردم مثال زدني است.حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدي، موسي پور را شخصيتي باكفايت و داراي آرمان هاي بلند دانست و تصريح كرد: استاندار قم در اين مدت طرح هاي ماندگاري را در قم اجرا كرد ضمن اينكه توجه به پروژه هاي زيربنايي و نقاط محروم از نقاط مثبت وي محسوب مي شود.حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخنان پيش از خطبه هاي ديروز در اين باره اظهار داشت: قم حرم اهل بيت، مركز مرجعيت و حوزه است و مردم قم براي انقلاب زحمات زيادي كشيدند، نبايد با برخي تصميمات اين پيشرفت شبانه روزي قم متوقف شود.وي افزود: استاندار در يك استان نماينده تام دولت و مدير ارشد استان به شمار مي رود و معمولاً اگر او در ارتباط با مردم، مسائل فرهنگي، سياسي و... خوب عمل كند تابلوي دولت به شمار مي رود.عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به اينكه حجت الاسلام موسي پور داراي سابقه فرهنگي بود، افزود: او به عنوان يك چهره فرهنگي با ائمه جماعت، ائمه جمعه، مساجد، گروه هاي فرهنگي، كانون هاي فرهنگي، دفتر تبليغات، سازمان تبليغات، دفتر مراجع تقليد و خود ايشان ارتباط خوبي داشت.رئيس شوراي اسلامي شهرستان قم نيز گفت: اگر دولت از تغيير استاندار قم ضرر نكند، مردم قم بشدت از تغيير حجت الاسلام موسي پور ضرر خواهند كرد.علي قاسمي ورجاني اظهار داشت: به اصل جابه جايي اعتقاد دارم، اما با توجه به شرايط موجود و عملكرد مثبت حجت الاسلام موسي پور، اين تصميم، درست نبود.
سیاست 33 ساله چوب تاراج بر منابع وذخایر کشور زدن و  با جنگل سوزان برپا داشتن که موجب  سرمایه های ملی بهدر دادن شده  آنگونه گسترش یافته  است که  منتهی به تجمع اعتراضی مردم شاهرود به سیاست جنگل سوزان شده است.
سرويس شهرستان ها-در پي قطع شبانه 4هزار اصله درخت با ارزش در مسير جنگل ابر كه خبر آن روزهاي اخير در رسانه ها بازتاب گسترده اي داشت و نيز جاده سازي و تخريب جنگل كم نظير ابر در استان سمنان كه علي رغم وعده هاي قبلي مسئولان دولتي و اجرايي مبني بر متوقف شدن آن، بار ديگر و اين بار با جديت در حال انجام است و خبرهاي رسيده از تاكيد برخي مسئولان بالاي اجرايي بر ساخت آن خبر مي دهد.ظهر روز پنجشنبه صدها تن از مردم شاهرود در مقابل فرمانداري اين شهرستان تجمع كردند و اعتراض شديد خود را به تخريب محيط زيست و اثر كم نظير طبيعي ايران(جنگل ابر) به مسئولان دولتي و اجرايي و مافياي زمين ابراز كردند.در اين تجمع نامه روستاييان و كشاورزان به رهبر عزيز انقلاب در همين زمينه قرائت شد كه طي آن- با اشاره به تاكيدات مكرر ايشان مبني بر حفظ و گسترش جنگل ها- از رهبر بزرگوار انقلاب خواسته شده است با تذكر به مسئولان دولتي مانع اين تخريب جبران ناپذير شوند.در بخشي از اين نامه آمده است: «رهبر فرزانه! ما رهنمود تاريخي شما در اهميت حفظ جنگل را به گوش جان شنيديم، لبيك گفتيم و اكنون با شما پيمان مي بنديم تا همانگونه كه در جهاد مقدسمان عليه دشمن بعثي از جان گذشته بوديم، اكنون نيز در راه حفظ همين سرزمين، همين امانت الهي و در اين جهاد مقدس از جان گذشته و چون كوه استوار بايستيم.»
قتل در يك روستا
دامنه ی عدم  امنیت رژیم ضد بشری وقرون وسطایی که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان است  آنگونه گسترش یافته است که حتی در روستاها  هم خطر مرگ است و امنیت  جانی وجود ندارد.
برازجان-خبرنگار كيهان: يك زن 45 ساله در منزل استيجاريش در روستاي دهقايد واقع در بخش مركزي برازجان بر اثر شليك گلوله به قتل رسيد. گفته مي شود قاتل پس از ارتكاب جرم با پليس تماس گرفته و ماموران نيروي انتظامي را از اين حادثه مطلع ساخت.
بازهم سیاست نخ نما وبی سکه ورمق شده استخوان گردانی که تابع سیاست نعمت الهی جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران وعراق و زنده نگهداشتن فضای جنگی در کشور می باشد.
مراسم خاكسپاري دو شهيد گمنام روز جمعه با حضور پرشور مردم در محل يادمان شهداي هفتم تير در مرحله سرچشمه تهران برگزار شد. به گزارش مهر، پيكر دو شهيد گمنام ديروز بعد از قرائت دعاي ندبه با حضور پرشور مردم در يادمان شهداي هفتم تير در محله سرچشمه تهران به خاك سپرده شدند. همچنين گفتني است پيكر اين دو شهيد پنج شنبه شب همزمان با دعاي كميل در يادمان شهداي هفتم تير حضور داشتند و مردم با آنها وداع كردند. بنا بر اين گزارش يكي از اين شهدا 17 ساله و طي عمليات والفجر هشت و ديگري با 18سال سن در منطقه مجنون در عمليات خيبر به شهادت رسيده اند.
 رئيس ستاد ديه كشور خبر داداز هم پاشيدگي 20 هزار خانواده به علت مهريه در دو سال گذشته
بالاخره ترکش  مأموریت ویران سازی کشور واز هم فرو پاشی اساس خانواده ها با شیوه وترفندهای گوناگون اصابت کرده و با شدت دنبال شده است که شامل جنگ فقر و بیکاری و  اعتیاد وتن فروشی وبیماری ایدز وشکاف عمیق طبقاتی می باشد . اکنون این مورد عدم پرداخت مهریه هم قوز با لا قوز شده است .
ريس ستاد ديه كشور با وجود اينكه از اختصاص 100درصدي اعتبارات دولت براي آزادسازي زندانيان محكومان مالي جرائم غيرعمد خبرداد, اما نسبت به افزايش زندانيان مهريه در كشور هشدار داد و گفت: در سال 89 و 90 حدود 20 هزار كانون خانواده به دليل شكايت زوجه عليه زوج براي دريافت مهريه از هم پاشيده است. سيد اسدالله جولايي رئيس ستاد ديه كشور از افزايش زندانيان مهريه خبرداد و گفت: بايد از مردم پرسيده شود كه چرا مهريه را بالاتر از حد توان پسر تعيين مي‌كنند. در سال 89 و 90 حدود 20 هزار كانون خانواده به دليل شكايت زوجه عليه زوج براي دريافت مهريه از هم پاشيده است. به گزارش ايلنا، وي تاكيد كرد: بايد اين ضرب المثل "مهريه را كي داده و كي گرفته" از زبان خانواده‌هاي ايراني برچيده شود چراكه ما شاهد هستيم خانواده‌ها با شكايت مهريه را مي‌گيرند و طرف مقابل نيز مجبور به پرداخت آن است. رئيس ستاد ديه همچنين از افزايش زندانيان چك بلامحل خبرداد و از نيكوكاران خواست كه كمك‌هاي خود را براي آزادي محكومان مالي غير از كلاهبرداري به حساب 74/74 جام بانك ملت به نام ستاد ديه واريز كنند